wpasowywanie 1.9TDI do mkII
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
wpasowywanie 1.9TDI do mkII
podobno plug'n'play ale....
wczoraj wcisnołem silnik i okazało się, że lewa strona jst troche niżej (!) i koło pasowe dotyka prawej podłużnicy.
łapa silnika jest złozona od mkII łapa skrzyni natomiast od mkIII (od tej skrzyni biegów co jest włozona), przednie mocownie na poduszke też jest od tdi. wszystkie poduszki od mkII gti olejowe.
moze ktos ma jakiś pomysł przed dzisiejszą sesją?
aha silnik 1Z, skrzynia syncro CTT
wczoraj wcisnołem silnik i okazało się, że lewa strona jst troche niżej (!) i koło pasowe dotyka prawej podłużnicy.
łapa silnika jest złozona od mkII łapa skrzyni natomiast od mkIII (od tej skrzyni biegów co jest włozona), przednie mocownie na poduszke też jest od tdi. wszystkie poduszki od mkII gti olejowe.
moze ktos ma jakiś pomysł przed dzisiejszą sesją?
aha silnik 1Z, skrzynia syncro CTT
Nissan Patrol K160
standardowa procedura, w miejscu gdzie koło pasowe przyciera o prawą podłużnice musisz zrobić miejsce czy to przez szlifowanie czy tłumaczem(czyt. młotkiem). Możesz też zmienić przednią poduszkę na zwykła na mk2 1,3-1,8 ona jest niska i szeroka ale może kiepsko tłumić drgania wtedy silnik będzie ciut niżej i będzie mniej przycierał ale niestety delikatny upgrade podłużnicy jest konieczny i tyle...
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
zrobiłem tak
jak silnik stał na dwóch poduchach to łapa od poduszki skrzyni była jakieś 2 cm wyżej (zrobiłem sobie grubą podkładke). po tym koło pasowe weszło pod podłuznice i jest kilka mm pod nią i nie ociera ale system młotkowy (lub wyciecie i spawnie) trzeba bedzie zastosować dla bezpieczeństwa l
jak silnik stał na dwóch poduchach to łapa od poduszki skrzyni była jakieś 2 cm wyżej (zrobiłem sobie grubą podkładke). po tym koło pasowe weszło pod podłuznice i jest kilka mm pod nią i nie ociera ale system młotkowy (lub wyciecie i spawnie) trzeba bedzie zastosować dla bezpieczeństwa l
Nissan Patrol K160
raczej Cię to nie ominie. u mnie w mk2 vr6 delikatnie przyciera ale tylko podczas ostrego lewego zakrętu jk silnik jest mocno wypychany na prawo. bez wymiany przedniej poduszki na mniejszą to przycierało nawet przy przyspieszaniu na wprost.Trochim pisze:zrobiłem tak
jak silnik stał na dwóch poduchach to łapa od poduszki skrzyni była jakieś 2 cm wyżej (zrobiłem sobie grubą podkładke). po tym koło pasowe weszło pod podłuznice i jest kilka mm pod nią i nie ociera ale system młotkowy (lub wyciecie i spawnie) trzeba bedzie zastosować dla bezpieczeństwa l
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
te Taz o jakiej corsie mowisz??? ja w zadnej nawet a na 2.0 turbo nie cialem podluznic.... wystarczy ustawic silnik a polosie maja na tyle duzy zapas na przegubach ze smialo wyrabiajaTAZ pisze:Zawsze można wyciąć nieco podłużnicy i wspawać kawałek odpowiednio podgięty. W corsie zdaje to egzamin, a podłużnica jest równie sztywna jak przed spawaniem.
a co do problemu zrob nowa lape ze stali i ustaw na nowo silnik... tak zeby pasowalo i po problemie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to czeba bylo skrzynie presunac dwa centy w dol i dwa do przodu:P tylna lape odsywa sie centa od skrzyni i jak ta lala
do sss pociac podluznic nie moge:P
do sss pociac podluznic nie moge:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: wpasowywanie 1.9TDI do mkII
Uważaj na wał - po wsadzeniu ABF-a do syncro okazało się że tylna łapa wyszła na innym poziomie - wizualnie niby nic , ale wystarczyło że przekosiło wał (ten od tylnego napędu) i pierwsze co poleciał łącznik elastyczny - takie tam 320 zl w błoto - skończyło się na opuszczeniu przedniej belki o jakieś 3-4 cm w dół na dystansachTrochim pisze:podobno plug'n'play ale....
wczoraj wcisnołem silnik i okazało się, że lewa strona jst troche niżej (!) i koło pasowe dotyka prawej podłużnicy.
łapa silnika jest złozona od mkII łapa skrzyni natomiast od mkIII (od tej skrzyni biegów co jest włozona), przednie mocownie na poduszke też jest od tdi. wszystkie poduszki od mkII gti olejowe.
moze ktos ma jakiś pomysł przed dzisiejszą sesją?
aha silnik 1Z, skrzynia syncro CTT
Borys pisze:no i jak efekty? lepiej sie jeździ, jak to wpłynelo na przyspieszenia itdsyncro2 pisze:zmieniłem tylko przełożenie główne w skrzyni - wałek i wieniec dyfra na 3.66 , bo na 4.5 nie dało sie tym jeździć :/
po pierwsze - nie boli już ręka od wachlowania biegami , po drugie - przyspieszenie w sumie bez zmiany na 1. i 2. - setke dokręca na dwójce bez problemu , nie trzeba już wbijać trójki przy 80 /h , na g-techu wyszło niecałe 9 s na źle ustawionym gazie z zapchanym filtrem powietrza , poza tym bez problemu leci 200 a nie jak poprzednio 150-160 .
No ale jak palił 20 tak pali
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no ja musze u siebie zmienic bo mnie juz cholera bierze 3 ka zgrzyta, pierdziele te syncro skrzynie, potrzeba mi normalnej długiej skrzyni bo juz mi ochota na wyscigi odeszła,syncro2 pisze:Borys pisze:no i jak efekty? lepiej sie jeździ, jak to wpłynelo na przyspieszenia itdsyncro2 pisze:zmieniłem tylko przełożenie główne w skrzyni - wałek i wieniec dyfra na 3.66 , bo na 4.5 nie dało sie tym jeździć :/
po pierwsze - nie boli już ręka od wachlowania biegami , po drugie - przyspieszenie w sumie bez zmiany na 1. i 2. - setke dokręca na dwójce bez problemu , nie trzeba już wbijać trójki przy 80 /h , na g-techu wyszło niecałe 9 s na źle ustawionym gazie z zapchanym filtrem powietrza , poza tym bez problemu leci 200 a nie jak poprzednio 150-160 .
No ale jak palił 20 tak pali
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości