Strona 1 z 1
Wal z PG do 2E?
: ndz wrz 24, 2006 17:53
autor: olozwirski
Da rade zdobic taka przekladke? Bedzie pasowal plug an play?
: ndz wrz 24, 2006 19:55
autor: evolution
nie bedzie pasowal bo skok jest mniejszy mimo ze do bloku go wsadzisz bo wymiary czopow sa takie same tyle ze tloki beda nie dochodzic do gorne plaszczyzny bloku
jak chcesz mam waly z 2e na sprzedaz w idealnym stanie:)
: ndz wrz 24, 2006 20:30
autor: olozwirski
evolution pisze:tloki beda nie dochodzic do gorne plaszczyzny bloku
Czy to zle, czym to grozi?
: ndz wrz 24, 2006 21:06
autor: evolution
grozi spadkiem mocy.. raczej drastycznym...
: ndz wrz 24, 2006 21:31
autor: olozwirski
evolution pisze:grozi spadkiem mocy.. raczej drastycznym...
A jak silnik ma byc doladowany?
: ndz wrz 24, 2006 21:58
autor: evolution
to ze 3 bary musialbys wcisnac zeby jechal
a i tak spalanie jak smok
: pn wrz 25, 2006 09:08
autor: GTO
chyba nieodpali wogole
wał to i ja mam igłe jakby kto chciał z kołem bosch 60-2.
: pn wrz 25, 2006 19:45
autor: evolution
GTO pisze:chyba nieodpali wogole
wał to i ja mam igłe jakby kto chciał z kołem bosch 60-2.
Odpali widzialem taka rzezbe tylko mocy ze 60 koni w 9a z grzebana glowa:D
: pn wrz 25, 2006 22:09
autor: GTO
czyli osiagnie minimalne 7b, przynajmniej długowieczny bedzie
: śr wrz 27, 2006 10:00
autor: szymonrs
GTO pisze:czyli osiagnie minimalne 7b, przynajmniej długowieczny bedzie
i zmniejszy pojemnośc silnika do 1,8 a o to autorowi wątku zapewne nie chodziło...bo po co??
: śr wrz 27, 2006 12:19
autor: olozwirski
Generalnie chodzilo o to ze wal z korbami jest wytrzymalszy (na vwortex pisza ze kuty). Szukam jakiegos sensownego setupu pod turbo, ten jest bez sensu jak widze....
: śr wrz 27, 2006 21:31
autor: evolution
mocnz to on jest ale co do kucia___ nie sadze