Strona 1 z 2

[MK2] SWAP silnika z GX na KR

: sob wrz 23, 2006 14:01
autor: BuzaY
jak w tytule zmiana z GX na KR .... jakie problemy napotkam... i co musze miec z KR rzeby wszystko chodzilo.... skrzynia oczywiscie zostaje z GX ....

Re: [MK2] SWAP silnika z GX na KR

: sob wrz 23, 2006 14:49
autor: gtx
BuzaY pisze:jak w tytule zmiana z GX na KR .... jakie problemy napotkam... i co musze miec z KR rzeby wszystko chodzilo.... skrzynia oczywiscie zostaje z GX ....
Jak masz troche pojecia o mechanice to zadnych problemow nie napotkasz.Musisz miec osprzet (alternator, rozdzielacz paliwa,zawor biegu jalowego ) i instalacje elektr.do silnika.

: sob wrz 23, 2006 16:09
autor: evolution
z tym bym sie nie zgodzil nie jeden kr jezdzi na osprzecie z gx.. i lata:D

: sob wrz 23, 2006 16:39
autor: gtx
evolution pisze:z tym bym sie nie zgodzil nie jeden kr jezdzi na osprzecie z gx.. i lata:D
Nie mowie ze sie nie da wsadzic osprzetu z gx-a do krki, dla chcacego nic trudnego.

Re: [MK2] SWAP silnika z GX na KR

: sob wrz 23, 2006 17:23
autor: BuzaY
gtx pisze:
BuzaY pisze:jak w tytule zmiana z GX na KR .... jakie problemy napotkam... i co musze miec z KR rzeby wszystko chodzilo.... skrzynia oczywiscie zostaje z GX ....
Jak masz troche pojecia o mechanice to zadnych problemow nie napotkasz.Musisz miec osprzet (alternator, rozdzielacz paliwa,zawor biegu jalowego ) i instalacje elektr.do silnika.
bede mial wszystko ... lacznie z wiazka i komputerem... tylko czy bedzie wlasnie trzeba wiazke wymieniac ... bo wydaje mi sie ze jest taka sama jak w KR tylko kompa podepne z KR ...

: sob wrz 23, 2006 17:25
autor: TAZ
evolution pisze:z tym bym sie nie zgodzil nie jeden kr jezdzi na osprzecie z gx.. i lata:D
Znajomemu wstawiałem PL zamiast GX i wtrysk cały został bez zmian. Wszystko działa jak należy.

: sob wrz 23, 2006 19:23
autor: evolution
TAZ pisze:
evolution pisze:z tym bym sie nie zgodzil nie jeden kr jezdzi na osprzecie z gx.. i lata:D
Znajomemu wstawiałem PL zamiast GX i wtrysk cały został bez zmian. Wszystko działa jak należy.
co potwierdza moje zdanie ze po co zmieniac wtrysk mechaniczny z gx na wtrysk mechaniczny z kr. glupota...:)

: ndz wrz 24, 2006 10:15
autor: BuzaY
evolution pisze:
TAZ pisze:
evolution pisze:z tym bym sie nie zgodzil nie jeden kr jezdzi na osprzecie z gx.. i lata:D
Znajomemu wstawiałem PL zamiast GX i wtrysk cały został bez zmian. Wszystko działa jak należy.
co potwierdza moje zdanie ze po co zmieniac wtrysk mechaniczny z gx na wtrysk mechaniczny z kr. glupota...:)
czyli rozdzielacz paliwa i sterownik z wiazka moze zostac z GX ?

: ndz wrz 24, 2006 10:29
autor: olozwirski
Znajomemu wstawiałem PL zamiast GX i wtrysk cały został bez zmian. Wszystko działa jak należy.
Potwierdzam, tak sie da, u mnie nawet komp z GXa zostal.
W KR chyba jest troszke inny wtrysk....

: ndz wrz 24, 2006 11:50
autor: TAZ
To zależy bo widziałem GX na KE i na K-jetronicu.

: ndz wrz 24, 2006 15:02
autor: BuzaY
TAZ pisze:To zależy bo widziałem GX na KE i na K-jetronicu.
nie mam pojecia ktory jest u mnie ... to jest pierwsza seria... z 87 roku wiec ?

: ndz wrz 24, 2006 19:56
autor: evolution
i sa kr na ke jetronic'u zalezy od panstwa uzytkowania
(FRANCJA) najlepsze kr'y

: ndz wrz 24, 2006 20:01
autor: BuzaY
evolution pisze:i sa kr na ke jetronic'u zalezy od panstwa uzytkowania
(FRANCJA) najlepsze kr'y
nic nie rozumiem z tego co napisales :)

: ndz wrz 24, 2006 20:12
autor: evolution
najlepsze kr byly we francji
ke jetronic plus katalizator plus 3 tlumiki i dalej 139 ps:)
a spelnialy juro 3:P:P

[ Dodano: Nie Wrz 24, 2006 20:14 ]
jak jezdzil taki kr na k jetronicu bez sondy kata i jakiegokolwiek tlumika do tego z mocnym ssacym walkiem na euro 1 nie musze juz chyba mowic:D