Strona 1 z 1

swap z mk4 gti

: pn wrz 18, 2006 15:03
autor: lider.dh
witam
powiedzcie mi czy da sie wsadzic do mk3 silnik i skrzynie z mk4 gti 2000 turbo w ze tak powiem polowych warunkach ? znalazlem na zlomie troche gti-ka bez dachu i tylu no i mysle co z niego wyciagac moze piasty i hamulce prosze o pomoc bo nie wiem co by sie dalo i co ma sens wytargac

jesli sie nie da to prosze powiedzcie czy sa trudnosci by wywalic automat skrzynie z 1.6 (chyba AEE) i zastapic ja manualem z innego 1.6 albo 1.4 ?
dzieki za pomoc

: pn wrz 18, 2006 20:48
autor: Chmielu
lider.dh pisze:powiedzcie mi czy da sie wsadzic do mk3 silnik i skrzynie z mk4
Wszystko się da ;)
A tak na poważnie - to oczywiście, ale zabawy trochę jest...
lider.dh pisze:mk4 gti 2000 turbo
Hmm...
Takiego silnika to tam nie ma.....
lider.dh pisze:w ze tak powiem polowych warunkach ?
Będzie ciężko....
lider.dh pisze:znalazlem na zlomie troche gti-ka bez dachu i tylu no i mysle co z niego wyciagac moze piasty i hamulce prosze o pomoc bo nie wiem co by sie dalo i co ma sens wytargac
Podejżewam, że jak skrzynię biegów to i między innymi półośki - ogólnie przednie zawieszenie...
lider.dh pisze:powiedzcie czy sa trudnosci by wywalic automat skrzynie z 1.6 (chyba AEE) i zastapic ja manualem z innego 1.6 albo 1.4
Też się da ale również nie tak prosto...

Ogólnie i jedno i drugie do zrobienia - ale nie jest to takie proste i szybkie - zwłaszcza jeżeli chcesz robić to w "polowych warunkach".
Jeżeli się za to zabierzesz to uzbrój się w cierpliwość, bo chwilkę Ci to zajmie ;)

: śr wrz 20, 2006 11:49
autor: lider.dh
no tak cierpliwosc to mam tylko powiedzcie czy trzeba cos przerabiac docinac spawac albo cos podobnego wstawiajac nowa skrzynie ?

i jak to wyglada z silnikiem robil ktos juz cos takiego ? trzeba zaliczyc spaware i szlifierke do niezbednych narzedzi ?

: wt wrz 26, 2006 07:25
autor: mrcn
bierz silnik i zakładaj bo ktoś inny go zwinie :) musisz wyciągnąć jak najwiecej spod maski (silnik z CAŁYM osprzetem, wiązke elektryczną ze skrzynką bezp, komputer,licznik z immo, skrzynie,półośki, zmieniacz biegów z linkami, pedał gazu jeśli to opcja z elektronicznym pedałem/przepustnicą, ogólnie to najlepiej jeśli odetniesz przód tego rozbitka i sobie pod dom przywieziesz bo dam głowe że zawsze czegoś zabraknie.Nie trzeba nic spawać, mocowania silnika pasują, tylko hamulce sobie zmień bo 239mm nie wyrobią
Co do automata to potrzebujesz normalną skrzynie z półośkami, pedały, zmieniacz biegów, roboty dużo nie ma

: wt wrz 26, 2006 07:46
autor: TAZ
Migomat będzie narzędziem codziennym, szlifierka również. Przecież należy dorobić nowe mocowania silnika. Nad samą tą zabawą spędzisz przy dobrych wiatrach 4 dni.