Uturbianie auta
: ndz wrz 17, 2006 01:43
witam.chcialbym jak najwiecej info odnosnie uturbiania. najbardziej interesuje mnie sprawa kolektora-jak robic zeby bylo dobrze i jaka turbine zapodac.
a po co go spawac? daje to cos? czy chodzi tylko o spasowanie?evolution pisze:kolektor wydechowy mozna wyspawac z rurek, lub odlac z zeliwa
na szczescie to tylko twoje zdanie, nie wszyscy podchodza tak do tematu i całe szczescieTuning_Boy_2005 pisze:moim zdaniem jak nie am oryginalnie turbiny to po co dawac to tylko zmniejszy zywotnosc silnika
Do polo nie ma kolektorów pod turbo. Wszystko należy wyrzeźbić od podstaw. Jak wiadomo kolektory stalowe lubią pękać, a żeliwo jest dużo wytrzymalsze.grzaneczka997 pisze:a po co go spawac? daje to cos? czy chodzi tylko o spasowanie?evolution pisze:kolektor wydechowy mozna wyspawac z rurek, lub odlac z zeliwa
G40 nie turbina ale za to sprężarka. Czy mówi ci to coś ??Tuning_Boy_2005 pisze:moim zdaniem jak nie am oryginalnie turbiny to po co dawac to tylko zmniejszy zywotnosc silnika
TAZ pisze:Do polo nie ma kolektorów pod turbo. Wszystko należy wyrzeźbić od podstaw. Jak wiadomo kolektory stalowe lubią pękać, a żeliwo jest dużo wytrzymalsze.grzaneczka997 pisze:a po co go spawac? daje to cos? czy chodzi tylko o spasowanie?evolution pisze:kolektor wydechowy mozna wyspawac z rurek, lub odlac z zeliwa
[ Dodano: Pon Wrz 18, 2006 7:34 pm ]G40 nie turbina ale za to sprężarka. Czy mówi ci to coś ??Tuning_Boy_2005 pisze:moim zdaniem jak nie am oryginalnie turbiny to po co dawac to tylko zmniejszy zywotnosc silnika
evolution pisze:kolektory odlewam do kazdego auta wyspawac tez moge ale pekaja.. wiec lepiej odlac
turbo do 1,3... jaka moc chcesz miec??:>
na dobra sprawe to i z G40 mozna wyciagnac 200KM ale naprawde kompresor "znudzil" mi sie taka prawda ze to element w tym aucie na ktory trzeba zwracac szczegolna uwage i w ktoryms momencie koncza sie mozliwosci G. same przeglady G a T sa baaardzo zroznicowane czasowo (nie wspominajac juz gdy mamy kolko mniejsze). jak kto lubi tak i robi wystarczy ze jeszcze korka G60 robie- i tu NARAZIE zostanie kompresor (jesli wszystko w polo -mam nadzieje uturbionym- spodoba mi sie to tez pewnie wyciacham G z korka )okoG60 pisze:a nie prościej wsadzić sprężarke G60? z G60 da się z tego silnika wyciągnąć jakieś 200KM
marepako pisze:na dobra sprawe to i z G40 mozna wyciagnac 200KM ale naprawde kompresor "znudzil" mi sie taka prawda ze to element w tym aucie na ktory trzeba zwracac szczegolna uwage i w ktoryms momencie koncza sie mozliwosci G. same przeglady G a T sa baaardzo zroznicowane czasowo (nie wspominajac juz gdy mamy kolko mniejsze). jak kto lubi tak i robi wystarczy ze jeszcze korka G60 robie- i tu NARAZIE zostanie kompresor (jesli wszystko w polo -mam nadzieje uturbionym- spodoba mi sie to tez pewnie wyciacham G z korka )okoG60 pisze:a nie prościej wsadzić sprężarke G60? z G60 da się z tego silnika wyciągnąć jakieś 200KM