2.0 8v ABA tuning silnika

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomazyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 14, 2018 08:17

2.0 8v ABA tuning silnika

Post autor: tomazyn » wt mar 16, 2021 00:45

Witam
mam mk3 z silnikiem 1.8gti z mk1 aktualna moc 103km z 112km :(
Nie jestem częstym bywalcem forum, trochę poszukałem i nie mogę znaleźć info. (najwyżej niech mnie ktoś poprawi)
Zaczynam z projektem mocnego 2.0 8v do amatorskiego sportu.
założenia projektowe są takie głowica przelotowa ABA już mam na to itb od ściga juz mam połączone.
Teraz zastanawiam sie na dołem silnik żeby zwiększyć stopień kompresji i tu pytanie czy sens? jeżeli tak czy zmienić cały dół czy przełożyć jakieś płaskie tłoki? czy zastosować blok z natryskiem na denka tłoka
wałek jaki zastosować 288*?? (w oko mi wpadł wałek spa turbo) chciałem posadzić taki wałek na szklankach stałych ale zdobyłem od mk1 stale szklanki i okazało mi sie ze brakuje kilku milimetrów chyba (8mm)na długości zaworu macie jakiś plan jak to obejść może jakiś inny zawór albo inne szklanki

Jest w stanie ktoś mi opowiedzieć na tyle pytań, albo podzielić się swoim projektem
Z Góry dziękuje



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Re: 2.0 8v ABA tuning silnika

Post autor: KoguT » czw paź 28, 2021 15:44

Blok z ABA ma juz natryski na denka.
Robiłem pare modyfikacji na tym silniku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości