Strona 1 z 40

[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

: ndz sty 30, 2005 15:43
autor: Ralfii_VR
Zamierzam zalorzyć soft turbo do mojego VR6, obecnie w silniku zaszly i tak duze zmiany, silnik wykrecony jest do ponad 200KM (walki, obrobka GT, unichip)
Jesli dmuchne min np 0,5bara, MOJE PYTANIE JAK DUZE ZMIANY MUSZA ZAJSC W SILNIKU , CO MUSZE BEZWZGLEDNIE WYMIENIC, CZY MUSZA BYC ZAMONTOWANE KUTE CZESC I INNE SPRAWY. Licze na wasza pomoc, turbine i kolektor pod turbo juz mam, dochodzi cala robota, strojenie i ewentualne zmiany w silniku, i tutaj boje sie duzych kosztów.
prosze o rzetelna pomoc :chytry:

: ndz sty 30, 2005 16:49
autor: MAREK 74
mi sie wydaje że poszedłeś w jedną strone a teraz chcesz w drugą
albo podciągasz wolnossący silnik albo robisz turbo

: ndz sty 30, 2005 17:33
autor: Ralfii_VR
MAREK 74 pisze:mi sie wydaje że poszedłeś w jedną strone a teraz chcesz w drugą
albo podciągasz wolnossący silnik albo robisz turbo
wiesz podciaganie silnika juz nie ma sensu, zostalo tylkjo turbo, stad pytanie, szkoda ladowac juz kase w tuning, poniewaz efekty beda niewspolmierne do kasy,
chce zainstalowac turbo, tylko zaczac od sprezania do 0,5

: ndz sty 30, 2005 18:05
autor: MAREK 74
według moich danych to musisz odprężyć silnik bo czapke zdejmie :)
a chyba go niedawno doprężyłeś?

: ndz sty 30, 2005 18:13
autor: Ralfii_VR
MAREK 74 pisze:według moich danych to musisz odprężyć silnik bo czapke zdejmie :)
a chyba go niedawno doprężyłeś?
silnik chyba byl odprezany obrobce gt, chodzi mi przede wszystkim czy tloki, korbowody, skrzynia i sprzeglo to by wytrzymalo,
sprawa chodzenia silnika, vr6 ma tendencje do przegrzewania, chyba nie obejdzie sie bez chlodnicy oleju?


W obrobce GT silnik szybciej byl doprezony:))

VR6 ma chlodnice oleju w standardzie, ale mozna zalozyc taka bardziej wydajna i po klopocie. Skrzynia, siknik powinny wytrzymac takie obciazenie bez problemow.

: ndz sty 30, 2005 19:59
autor: Krzylu
do softu podobno nie trzeba odprezac silnika bo jest to nieszkodliwe cisnienie do 0.5 mozna smialo zakladac powyzej tego cisnienia trzeba odprezac silnik
w jednej gazecie mam vr6 na sofcie tylko zmieniony jest komputer i dalo to 259km tylko ze to kompresor a nie turbina

: ndz sty 30, 2005 21:51
autor: TAZ
Ja bym jednak założył chłodnice oleju. 0,5 bara to nie dużo, ale obróbka GT polega też na planowaniu głowicy więc tłoki nie wytrzymają tego ciśnienia, będziesz je musiał zmienić na kute. Korbowody zostaw seryjne.

: ndz sty 30, 2005 22:01
autor: MAREK 74
zawsze myślałem że GT to podwyższenie mocy a nie obniżenie
rafalvr6 wiesz co wogóle było robione na silniku?

: ndz sty 30, 2005 22:02
autor: Ralfii_VR
:crazy: , kurcze jak masz racje, to 6 kutych tlokow to ile to bedzie kosztowac?

: ndz sty 30, 2005 22:03
autor: cyarnz
kolo 1000$

: ndz sty 30, 2005 22:07
autor: Ralfii_VR
cyarnz pisze:kolo 1000$
to duzy bol, trzeba sprawe jeszcze raz przemyslec :chytry:

: ndz sty 30, 2005 22:08
autor: Krzylu
do takiego cisnienia kute tłoki?
przeciez ta turbina bedzie dawala tylko 0.5bara jak by dawala 1.5 to trzeba napewno cos zmieniac ale przy takim cisnieniu?
takie hardcorowe modyfikacje?
po co?
zreszta zobacz czy Audi S2 ma kute tłoki a tam turbina troche cisnienia daje i wtedy bedziesz wiedzial czy potrzeba wsadzac do twojego
chyba ze masz zamiar w najblizszym czasie dolozyc jeszcze wieksze turbo
zreszta nie znam sie na takich modach tylko czytalem kiedys na ten temat

: ndz sty 30, 2005 22:11
autor: cyarnz
ja bym zrobil inny mod, odprezyl silnik pod to doladowanie, i nic wiecej nie zmianial;)

: ndz sty 30, 2005 23:43
autor: Ralfii_VR
cyarnz pisze:ja bym zrobil inny mod, odprezyl silnik pod to doladowanie, i nic wiecej nie zmianial;)
jak zamiast kutych tlokow wystraczy odprezenie silnika, to nie ma o czym mowic :bigok: