Strona 1 z 1
Kompresor do 1.8 GU
: wt lip 07, 2020 01:16
autor: olsens2
Witam, planuje zmontować kompresor Eaton m65, jak narazie mam tylko jeden problem, pasek od alternatora mam starego typu V a kompresor jest na wieloklin i nie wiem jak to rozwiązać, macie jakis pomysl?
Re: Kompresor do 1.8 GU
: śr lip 08, 2020 07:18
autor: kkkacper
zmienic kolko, dorobic na pk, zmienic alternator, hmm? wielu mozliwosci tam nie ma.. skoro taki problem staje Ci na drodze to nie wroze pomyslnosci.. no chyba, ze to kolejne planowanie przez kompa, a nie w garazu
Re: Kompresor do 1.8 GU
: czw lip 09, 2020 13:08
autor: olsens2
Mama plan na montaz, orurowanie, flansze ale brakuje mi dobrego pomysłu na montaż paska, wiem że mogę pozmieniać koła pasowe na wieloklin ale obawiam się czy nie będzie ścinało paska, widziałem jak ktoś zrobił dodatkowe koło na wieloklin na alternatorze za kołem V, ale nie wiem jak coś takiego wykonać, myślę o wytyczeniu czegoś takiego pod alternator lub koło V na kompresor. A co do rzeźb to już trochę porobiłem różnych instalacji ale nigdy nie miałem kompresora napędzanego paskiem, zawsze turbo diesle, więc chcę spróbować sił tutaj
Re: Kompresor do 1.8 GU
: ndz lis 29, 2020 17:07
autor: olsens2
Odgrzewam kotleta, mam już wszystko do montażu, zastanawiam się tylko jak zmniejszyć/regulować ciśnienie doładowania tak aby nie wyskoczyło odrazu 0.6 bara, Myślałem o montażu MBC za intercoolerem przed gaźnikiem, w teorii upuszczlaoby to ciśnienie do np 0.4 bara tylko teraz pytanie czy to jest na tyle wydajne aby nadążyć i czy to na wogole sens? Brakuje mi tylko tego do skonczenia