mk2-mk3: Swap z pn na abs
: sob sty 27, 2018 20:21
Witam!!
Korba w moim Pn wyszła na dwór i nie wróciła wiec bedom sfapy :p . Mam całego dawce ABS (mk3). Problemem jest czas tylko 2 dni bez kanału i mają tylko klucz 13 :p :p . Plan jest taki, że wyjeżdżam pn wbijam całymi sankami z mk3. Nie mam czasu na przekładke wtrysku więc postawię to na swoim chwilowo gażniku. ALE blok raczej nie ma dziury na pompke paliwa mechaniczną? Mam lpg i bede latał na lpg ale benzynke w rezerwie dobrze mieć. Maglownica w mk3 jest wspomagana w mk2 nie. Mogę jeździć "wspomaganą magklownicą" bez plynu po zaslepieniu przewodów? Wydech może zostać mój? (mowa o tych spinkach co spinają portki do reszty wydechu. Na razie rozebrałem mk3, jutro mk2 i bede obserwował co się dzieje. Pomożecie?
Korba w moim Pn wyszła na dwór i nie wróciła wiec bedom sfapy :p . Mam całego dawce ABS (mk3). Problemem jest czas tylko 2 dni bez kanału i mają tylko klucz 13 :p :p . Plan jest taki, że wyjeżdżam pn wbijam całymi sankami z mk3. Nie mam czasu na przekładke wtrysku więc postawię to na swoim chwilowo gażniku. ALE blok raczej nie ma dziury na pompke paliwa mechaniczną? Mam lpg i bede latał na lpg ale benzynke w rezerwie dobrze mieć. Maglownica w mk3 jest wspomagana w mk2 nie. Mogę jeździć "wspomaganą magklownicą" bez plynu po zaslepieniu przewodów? Wydech może zostać mój? (mowa o tych spinkach co spinają portki do reszty wydechu. Na razie rozebrałem mk3, jutro mk2 i bede obserwował co się dzieje. Pomożecie?