9A + doładowanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
9A + doładowanie
Siema !!
Mam kilka pytań odnośnie uturbania ów silnika:
1. Jak proponujecie odprężyc silnik ( bo spreżanie jest na poziomie 10.8 )
2. Jak proponujecie doprowadzić smarowanie do turbiny ( Garret T3 ), z tego miejsca kolo czujnika ciśnienia oleju oleju ? A odprowadzenie oleju do miski to poprostu zrobić dziurke w miscie i doprowadzic przewody ?
3. Założyc digi 1 czy digi 2 ?
Proszę także o wszelkie uwagi, porady, informacje. Stałem się z kumplem posiadaczem ów turbiny a silnik posiadam od kawałka czasu już...Zależy mi na doładowaniu 0,8 - 1 bar
Mam kilka pytań odnośnie uturbania ów silnika:
1. Jak proponujecie odprężyc silnik ( bo spreżanie jest na poziomie 10.8 )
2. Jak proponujecie doprowadzić smarowanie do turbiny ( Garret T3 ), z tego miejsca kolo czujnika ciśnienia oleju oleju ? A odprowadzenie oleju do miski to poprostu zrobić dziurke w miscie i doprowadzic przewody ?
3. Założyc digi 1 czy digi 2 ?
Proszę także o wszelkie uwagi, porady, informacje. Stałem się z kumplem posiadaczem ów turbiny a silnik posiadam od kawałka czasu już...Zależy mi na doładowaniu 0,8 - 1 bar
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 14:06 przez alig, łącznie zmieniany 1 raz.
Dolina scyzoryków to mi się kojarzy tylko z moimi stronami. Co do doładowania na poziomie 0,8 - 1 bara to troche za dużo jak na seryjne bebechy. Tłoki musisz zmienić bo jak nie to silnik rozwalisz. Zasilanie kombinuj digi1 bo w nim nie ma przepływki, a co za tym idzie nie ma z nią problemów. Gdyby sprężanie obniżyć tylko do 9.0:1 to można by softa zapodać z ciśnieniem nie większym jak 0,5 bara. Na takim sofcie silnik powinien żyć dość długo.
Smarowanie można wziąść nawet z głowicy z czujnika temperatury oleju. Powrót można wwiercić do miski lub do bloku, zaraz nad miską.
Smarowanie można wziąść nawet z głowicy z czujnika temperatury oleju. Powrót można wwiercić do miski lub do bloku, zaraz nad miską.
Tak, TAZ jestem z Twoich stron ale ostatnio dużo czasu przebywam w Wawie, możesz mi dać namiary na firme gdzie moge sobie sprawdzic ceny tlokow ( tomsonowie strona padla :/ ). Co do dmuchania 0,5 bara to w sumie na początek możebyć, T3 ma duży zapas więc z czasem, gdy zakuje sie silnik można zwiększyć doładowanie. Tylko czym go odprężyc ? Uszczelka pod glowice da rade ? czy coś jeszce. I jaki mniej wiecej moze byc przyprost mocy...
EDIT:
Od czego można by dopasować tłoki i korbowód żeby były mocniejsze ?? Śr. tłoka 82.5 ; skok 92.8
EDIT:
Od czego można by dopasować tłoki i korbowód żeby były mocniejsze ?? Śr. tłoka 82.5 ; skok 92.8
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Dolaczam sie do zdania BORYS'a. Sugeruje wiedzacym jak odprezyc nie mowic nic dokladnie.... jedynie co mozna powiedziec to tlokami, jakie usczelki i co dalej.... nic nie powiem:D
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Nie bede samolubem... ja to juz kiedys pokazalem.... wystarczy poszperac:D
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
w scirocco odprezony silnik 16v mial ok 100KM po dolozeniu turbinki na oryginalnym sofcie z G i boost 0,4 bar wyszlo 186KM i 280Nm, pzy 4 tys rpm dalej hamownia nie zmierzyla.gtx pisze:Doladujac taki silnik 0.5 lub 0.6 bara to na jakis sredni przyrost mocy mozna liczyc?
na 1 bar jazdy juz nie mabo pali laka strasznie 1 i 2 .
www.vrservice.pl
Na jakim poziomie masz stopien sprezania??Borys pisze:w scirocco odprezony silnik 16v mial ok 100KM po dolozeniu turbinki na oryginalnym sofcie z G i boost 0,4 bar wyszlo 186KM i 280Nm, pzy 4 tys rpm dalej hamownia nie zmierzyla.gtx pisze:Doladujac taki silnik 0.5 lub 0.6 bara to na jakis sredni przyrost mocy mozna liczyc?
na 1 bar jazdy juz nie mabo pali laka strasznie 1 i 2 .
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
nie mam poecia, nikt nie liczył, ale odrezone kokretniegtx pisze:Na jakim poziomie masz stopien sprezania??Borys pisze:w scirocco odprezony silnik 16v mial ok 100KM po dolozeniu turbinki na oryginalnym sofcie z G i boost 0,4 bar wyszlo 186KM i 280Nm, pzy 4 tys rpm dalej hamownia nie zmierzyla.gtx pisze:Doladujac taki silnik 0.5 lub 0.6 bara to na jakis sredni przyrost mocy mozna liczyc?
na 1 bar jazdy juz nie mabo pali laka strasznie 1 i 2 .
www.vrservice.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
moje Cywile sa na stopniu 9,2 do 1 nie wiem czy BORYS zrobil tak jak ja robie i czy cos jeszce nie dlubnąłBorys pisze:nie mam poecia, nikt nie liczył, ale odrezone kokretniegtx pisze:Na jakim poziomie masz stopien sprezania??Borys pisze: w scirocco odprezony silnik 16v mial ok 100KM po dolozeniu turbinki na oryginalnym sofcie z G i boost 0,4 bar wyszlo 186KM i 280Nm, pzy 4 tys rpm dalej hamownia nie zmierzyla.
na 1 bar jazdy juz nie mabo pali laka strasznie 1 i 2 .
moj osobisty na stopniu 7,8 teraz
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości