Co sądzicie o tym zawieszeniu [mk3]
: śr sie 23, 2006 18:44
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Mysle że jak nie ma tam regulacji twardości,a z tego co widze to nie ma, a amor nie jest oparty na Koni lub Bilsteinie to szkoda sobie zawracać glowę.. Nie polecam. Poszukaj lepiej markowego używanego..
Drogi kolego "aw69", czy użytkowałeś kiedykolwiek konkretnego auta, zmieniajac przy nim i testując zawieszenia np. taki noname i dla porównania coś markowego i pojezdziłes tym na przykład z pół roku w Polsce?? Czy prowadziłeś kiedyś przeciętne kompaktowe auto (np. Golfa) na dobrym Koni lub Bilsteinie?? Chyba nie zdajesz sobie sprawy co rzeczesz, szkoda by było gdybyś wypowiadał te słowa, nie mając jakiegokolwiek praktycznego odniesienia, bo mylisz się bardzo.. Na dobrze zestrojonym zawieszeniu (odpowiednio wyregulowany dobry zawias, odpowiednio 'spięte' zawieszenie rozpurakmi i poliuretanem na przykład) i dobrych gumach ,przeciętnym kompaktem można bez problemu 'pożreć' na zakrętach nawet Porsche ( Prosie z seryjnym zawiasem oczywiście)..aw69 pisze:napewno ta jakość jazdy nie jest warta dodatkowych 2 tys zł. (bo chyba kazdy wie ile trzeba zaplacic za markowy zawias) tego napewno mi nie wmówisz. Golf to tylko golf i choćbyś na h...ju stawał to właściwości jezdych porsche to tam nigdy nie zrobisz.
Powiedz mi czy ty jeździles kiedys na takim zestrojonym zawieszeniu na rozpurkach i poliuretanach po Polskich drogach ? Bo ja znam jednego kolege co jeździł Mk2 na takim zestawiku w.y.p.i.e.rdolił to szybciej niz zalolzył. Poprsotu jazda takim autem przy wysokich prędkosciach byla az niebezpieczna. Mozliwe ze na rowny jak stół tor to naprawde fajna sprawa taki zawias, ale panowie nie na nasze "kulawe" drogi i nikt k.u.r.wa nikt mi nie wmówi ze dobry zawias cos zdziala na naszych "autostradach" I prosze was nie p.i.e.r.d.olcie mi bajek o takich rzeczach. A jak chcecie to mozemy zrobic test i kupic zawias markowy i jakiegos gt cupline czy supersporta i udowodnie wam ze w podobnym okresie półtora roku dopierdole jeden i drugi.Na dobrze zestrojonym zawieszeniu (odpowiednio wyregulowany dobry zawias, odpowiednio 'spięte' zawieszenie rozpurakmi i poliuretanem na przykład) i dobrych gumach ,przeciętnym kompaktem można bez problemu 'pożreć' na zakrętach nawet Porsche ( Prosie z seryjnym zawiasem oczywiście)..
jako ze posiadam u siebei wa aucie poliuretany z przodu z tyłu co prawda tylko -35 veitec na amorachc KYB gold tyył i jamexach prżód, dodatkowo po załozeniu przeniego zawiwszenia z corrado vr6 jazda powyzej 140 po naszych kochanych dziuyrawych drogach jest strasznei uciazliwa, autem na twardym zawiasie rzuca po całej drodze,aw69 pisze:odgrzewam kotleta.
Powiedz mi czy ty jeździles kiedys na takim zestrojonym zawieszeniu na rozpurkach i poliuretanach po Polskich drogach ? Bo ja znam jednego kolege co jeździł Mk2 na takim zestawiku w.y.p.i.e.rdolił to szybciej niz zalolzył. Poprsotu jazda takim autem przy wysokich prędkosciach byla az niebezpieczna. Mozliwe ze na rowny jak stół tor to naprawde fajna sprawa taki zawias, ale panowie nie na nasze "kulawe" drogi i nikt k.u.r.wa nikt mi nie wmówi ze dobry zawias cos zdziala na naszych "autostradach" I prosze was nie p.i.e.r.d.olcie mi bajek o takich rzeczach. A jak chcecie to mozemy zrobic test i kupic zawias markowy i jakiegos gt cupline czy supersporta i udowodnie wam ze w podobnym okresie półtora roku dopierdole jeden i drugi.Na dobrze zestrojonym zawieszeniu (odpowiednio wyregulowany dobry zawias, odpowiednio 'spięte' zawieszenie rozpurakmi i poliuretanem na przykład) i dobrych gumach ,przeciętnym kompaktem można bez problemu 'pożreć' na zakrętach nawet Porsche ( Prosie z seryjnym zawiasem oczywiście)..
dzieki za rade.. prosilbym jednak o poparcie tego jakimis argumentami.Darcyn pisze:Mcfto, licytuj