Strona 1 z 1

Obnizenie Mk I Cabrio

: śr sie 23, 2006 16:01
autor: Domier
Jak wiadomo obnizanie na seryjnych amorach troche sie mija z celem ale... nie wiem czy to seryjnie czy ktos juz go wczesniej obnizyl ale siedzi w miare nisko jak na seryjnego golfa i jest sztywny tak wiec mam pytanko czy wersje karmann byly seryjnie obnizanie? bo jezeli tak to maja pewnie krotsze amory i mozna do nich zalozyc sprezyny - 60/60? narazie nie mam kasy na sport amory a jezeli te juz sa krotsze to sprawa na jakis czas zalatwiona. Z gory dzieki za odpowiedzi

Obrazek

: wt wrz 05, 2006 17:04
autor: hubertsk
Moim skromnym zdaniem jeżeli chcesz 60/60 to powinieneś zmienić amory.
Ja tak zrobiłem i jest ok, mój brat nie i auto stoi praktycznie na amorach, ktore nie maja juz skoku.
to by było na tyle

pozdro

: wt wrz 05, 2006 17:31
autor: Łuki
fabrycznie cabrio jest niższe od zwyklaka o ile sie nie myle -25/30
ja założyłem sprężynki -60/40 i z przodu byłem jak piłeczka ping pongowa - poprostu tragedia (jeździłem tak 2 dni). Po założeniu amorków dedykowanych jest niebo a ziemia, więc ja bym nie oszczędzał (chociaż z przodu miałem nowe amorki wcześniej).

: wt wrz 05, 2006 21:02
autor: hubertsk
łuki ma racje ;)

: wt wrz 12, 2006 18:38
autor: *daniel*
powiem ci ze nawet jak dajesz 40/40 to zmien amory na gazówki bo będzie sie dziwnie jezdzic i skakac będzie auto jak piłka!ja porobiłęm pomiary przed zmiana zawiasu i widac ze cabrio na serii jest o jakies 20mm nizszez niz zwykłe mk1!!!!ale u kadego moze to inaczej wyglądac!!pozdro :partyman: