Strona 1 z 1

zawieszenie

: ndz sie 20, 2006 15:45
autor: mateosj
Mam pytanko Mysle o zainstalowaniu w moim mk2 1,6 benzyna kit-u obnizajacego (amory sprezyny) Zalezy jednak mi na tym abym zachowal minimum komfortu oraz aby nie doszlo do szybkiego zuzycia innych elementow zawieszenia Prosze o jakas alternatywe Ewentualnie o dokladne okreslenie typu i firmy zawieszenia jakie bedzie zaspokajalo moje wymagania Dzieki za odpowiedz

: ndz sie 20, 2006 16:50
autor: zbuki
moj kumpel w GTI'ku mial sportowe zawieszenie gwintowane bilstein'a (zielone) twarde jak kamien. Zrobil na tym zawieszeniu 10.000km i jeszcze nic sie nie zuzylo. Zawieszenie z przodu nic nie zuzylo sie. Komfortu nie bylo,bo mial prawie na maxa obnizonego ( 2 cm brakowalo do asfaltu ).

: ndz sie 20, 2006 17:48
autor: sas_gti
zbuki pisze:gwintowane bilstein'a (zielone) twarde jak kamien
nie ma zielonych bilsteinów, moze sprezyna byla zielona? jesli tak to raczej nie byla to sprezyna bislteina, zreszta kolor o niczym nie świadczy
W kazdym razie bislteiny seryjne mają kolor czarny np seria b2 albo b4
a amory wyczynowe zaczynaja sie od b6 i są żółte badż gwinty srebrne
zresztą zoabcz, od lat tak jest
http://www2.bilstein.de/de/produkte/tuning.php3

ja mam b6 i komfortowo to nie są ale ustawione nawet bardoz twardo majabardzo dobre wybieranie i cieżko oderwac kolo od ziemi na poprzecznym nierównosciach, za to jezdielm na pseudo tuningowych kitach które były podobnej twardosci ale na nich to juz kompletnie mozna o komforcie zapomniec bo skaczesz jak piłka na nierownosciach.....
polecam kupno używki firmowej takiej która daje sie rozbierac i regenerowac...po takiej regeneracji masz całkowicie nowy amor....komplet uzywki bislteina b6 to 900-1000 zł, nowy 2600.....KONI podobnie.......czyli majac 1 tysia albo nowy tunigowy szajs albo porządna wyczynowa używka...no albo jeszcze zostaje nowa miękka seria.....pozdro