zawieszenie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mateosj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 03, 2006 19:26
Lokalizacja: warszawa

zawieszenie

Post autor: mateosj » ndz sie 20, 2006 15:45

Mam pytanko Mysle o zainstalowaniu w moim mk2 1,6 benzyna kit-u obnizajacego (amory sprezyny) Zalezy jednak mi na tym abym zachowal minimum komfortu oraz aby nie doszlo do szybkiego zuzycia innych elementow zawieszenia Prosze o jakas alternatywe Ewentualnie o dokladne okreslenie typu i firmy zawieszenia jakie bedzie zaspokajalo moje wymagania Dzieki za odpowiedz


life is great

zbuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 08, 2006 14:03
Lokalizacja: woj opolskie

Post autor: zbuki » ndz sie 20, 2006 16:50

moj kumpel w GTI'ku mial sportowe zawieszenie gwintowane bilstein'a (zielone) twarde jak kamien. Zrobil na tym zawieszeniu 10.000km i jeszcze nic sie nie zuzylo. Zawieszenie z przodu nic nie zuzylo sie. Komfortu nie bylo,bo mial prawie na maxa obnizonego ( 2 cm brakowalo do asfaltu ).



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sie 20, 2006 17:48

zbuki pisze:gwintowane bilstein'a (zielone) twarde jak kamien
nie ma zielonych bilsteinów, moze sprezyna byla zielona? jesli tak to raczej nie byla to sprezyna bislteina, zreszta kolor o niczym nie świadczy
W kazdym razie bislteiny seryjne mają kolor czarny np seria b2 albo b4
a amory wyczynowe zaczynaja sie od b6 i są żółte badż gwinty srebrne
zresztą zoabcz, od lat tak jest
http://www2.bilstein.de/de/produkte/tuning.php3

ja mam b6 i komfortowo to nie są ale ustawione nawet bardoz twardo majabardzo dobre wybieranie i cieżko oderwac kolo od ziemi na poprzecznym nierównosciach, za to jezdielm na pseudo tuningowych kitach które były podobnej twardosci ale na nich to juz kompletnie mozna o komforcie zapomniec bo skaczesz jak piłka na nierownosciach.....
polecam kupno używki firmowej takiej która daje sie rozbierac i regenerowac...po takiej regeneracji masz całkowicie nowy amor....komplet uzywki bislteina b6 to 900-1000 zł, nowy 2600.....KONI podobnie.......czyli majac 1 tysia albo nowy tunigowy szajs albo porządna wyczynowa używka...no albo jeszcze zostaje nowa miękka seria.....pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości