Strona 1 z 1

Potrzebuje pomocy przy zmianie instalacji w mk2 GTi 1.8 16v

: śr sie 16, 2006 21:52
autor: zbuki
Potrzebuje pomocy bo moj silnik nie dziala tak jak ma.
Po pierwsze chcialbym sie dowiedziec dokladniej jaki mam rodzaj komputera PB, KR ....
Na komputerze (ten z prawej) sa takie numery:
0 280 800 042 (043)
321 906 263 B

Wczesniej mialem silnik z tym przeplywomierzem paliwa co jest na zdjeciu, silnik krokowy ma podlaczenie na 2 bolce i wylacznik przy przepustnicy ma tez 2 bolce i NIE ma przy silniku czujnika spalania stukowego.

Pozniej jak mi glowica pekla to zalatwilem inny silnik ( 1.8 16v ) ale roznil sie tym od tego wczesniejszego ze ma czujnik spalania stukowego na 3 bolce, wylacznik przy przepustnicy na 3 bolce, silnik krokowy na 3 bolce i ma inny przeplywomierz paliwa i z lewej strony silnika czujniki sa inne.

Problem w tym jest ze gosciu mi sprzedal instalacje od komputerow z poucinanymi kablami i niewiem co gdzie ma byc. Tez niewiem jak mam podlaczyc przeplywomierz paliwa.

Wg mnie to by musial ktos mi podac kolor kabli np. przy przepustnicy, przy silniku krokowym i przy tych kablach co sa poucinane i podlacze bez problemu.
Tak ja mysle.

Prosze o jakas pomoc zeby podlaczyc ten silnik jak sie nalezy.

: śr sie 16, 2006 22:02
autor: rabbit1
wygląda mi na pl-a ile masz sterowników 2-PL, 1-KR

[ Dodano: 16 Sie 2006 22:03 ]
znajdz syncro2 na forum na grupie łodzkiej ma temat on się zna na elektryce

: śr sie 16, 2006 22:09
autor: zbuki
rabbit1 pisze:wygląda mi na pl-a ile masz sterowników 2-PL, 1-KR

[ Dodano: 16 Sie 2006 22:03 ]
znajdz syncro2 na forum na grupie łodzkiej ma temat on się zna na elektryce

ok. dzieki za namiar.

Re: Potrzebuje pomocy przy zmianie instalacji w mk2 GTi 1.8

: czw sie 17, 2006 08:28
autor: Borys
zbuki pisze:Potrzebuje pomocy bo moj silnik nie dziala tak jak ma.
Po pierwsze chcialbym sie dowiedziec dokladniej jaki mam rodzaj komputera PB, KR ....
Na komputerze (ten z prawej) sa takie numery:
0 280 800 042 (043)
321 906 263 B

Wczesniej mialem silnik z tym przeplywomierzem paliwa co jest na zdjeciu, silnik krokowy ma podlaczenie na 2 bolce i wylacznik przy przepustnicy ma tez 2 bolce i NIE ma przy silniku czujnika spalania stukowego.

Pozniej jak mi glowica pekla to zalatwilem inny silnik ( 1.8 16v ) ale roznil sie tym od tego wczesniejszego ze ma czujnik spalania stukowego na 3 bolce, wylacznik przy przepustnicy na 3 bolce, silnik krokowy na 3 bolce i ma inny przeplywomierz paliwa i z lewej strony silnika czujniki sa inne.

Problem w tym jest ze gosciu mi sprzedal instalacje od komputerow z poucinanymi kablami i niewiem co gdzie ma byc. Tez niewiem jak mam podlaczyc przeplywomierz paliwa.

Wg mnie to by musial ktos mi podac kolor kabli np. przy przepustnicy, przy silniku krokowym i przy tych kablach co sa poucinane i podlacze bez problemu.
Tak ja mysle.

Prosze o jakas pomoc zeby podlaczyc ten silnik jak sie nalezy.
wrazie czego wiem kto ma całą instalację elektryczną od KR ze sterownikiem na całe całe auto, silnik wiazki w aucie itd . info na prv

: czw sie 17, 2006 15:11
autor: zbuki
Z tego co wiem ale nie jestem pewien ,to mam PL instalacje.

[ Dodano: 18 Sie 2006 14:31 ]
Potrzebna mi tez jest instacja z PL'ki

[ Dodano: 20 Sie 2006 16:44 ]
Potrzebuje jakies zdjecia waszych silnikow z PL'ki lub schemat elektryczny.

: wt sie 29, 2006 12:09
autor: tirsone
Panowie.. ja szukam wiązki kabli do silnika od PLa... i zastanawiam się czy od KR bądzie pasować... mam tylko 1 komputer KE-Jetronic... brakuje mi 2 kompa...

Nie wiem co robić... bo swap jest juz prawie skończony ale nie wiem jak zrobić tę elektrykę bo wiązka z PN podobno nie pasuje... choć nigdy nikt nie napisał dlaczego..

Hilfe...