Strona 1 z 1

[mk2] syncro; rally jak podlaczyc 4x4

: ndz sie 13, 2006 01:05
autor: Krzyś 16v
WItam :D mam zaworek napowietrzajacy na sprzeglo tylni dyfer :) i wyciagniete podcisnienei + elektro zaworek (brak mi czegos??) teraz...
1 czy elektro zaworek powinien odlanczac tyl przy wbijaniu wsteka i zaciaganiu recznego??
2 zaworek napowietrzajacy ma styk i co z nim ??
3 jak wyglada sprawa przy podlaczeniu do silnika TURBO tego podcicnienia idacego do tylnego dyfra...
Wogole jak ktos ma cos... jakie elementy powinny byc jak podlaczone gdzie i w jaki sposob i dzialanie ich opisane bede wdzieczny BARDZO :kwiatek:

: ndz sie 13, 2006 11:20
autor: evolution
podcisnienie powinno byc wziete z kolektora przez zaworek zwrotny
nastepnie po wpieciu wstecznego silownik blokuje sprzeglo w dyfrze i robi naped do tylu na tylna os czyli jak dziala wszystko to nie ruszysz do tylu na zaciagnietym recznym tylko przednia osia maja ciagnac 4 kola
a silownik ma styk ze przesowka w moscie

: wt sie 15, 2006 23:34
autor: Cefaloid
Ja mam jeszcze do tego zbiornik podciśnienia w nadkolu. Od kolektora zaworek zwrotny i po nim zbiornik podciśnienia i wężyk do tylnego dyfra. Dzięki temu zbiornikowi przełącza blokadę w dyfrze nawet na zgaszonym silniku. W tylnym dyfrze są 2 rurki, jedna ma być wolno "wepchnięta" w koszulkę z wężami od baku tak by kurzu nie łapać - jest do zasysania powietrza atmosferycznego. Druga rurka do podciśnienia z silnika.

Jak to podłaczyć przy turbo? Najlepiej do rurki od wspomagania hamulców.

Odezwij się na priva to wyślę schemat elektryki i opis pracy.