Polo 6N 1.4 Turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Polo 6N 1.4 Turbo
Witam ! Panowie mam pytanie, mianowicie, chciałbym do mojej polóweczki wsadzić turbinke Jest to silnik 1.4 aex, silnik jest w bardzo dobrym stanie, chcial bym dmuchnąć do 0,5 bara max. Tak aby nie zakuwać silniczka I o to moje pytanie Czy ktoś już to z was robił? Od czego turbinka ? Jak myślicie jakie koszta wyjdą tego mniej więcej i ile koników można wydusić ? Od razu mówię że nie chce mi sie czytać odpowiedzi typu "wsadź vr6" itd. Polo i tak może za rok może za 1,5r dostanie swapa więc silnik może troszke po dupie dostać Pozdrawiam gorąco !
Polo 6N 1.4 Turbo
Bez 5-8tyś nie podchodź do sprawy to tak na początku. Turbo może być nawet jakieś k03 z 1.8t bo malutkie jest to w 1.4 wstanie sensownie. Poza tym wszystko jest już opisane i zacznij szukać to znajdziesz a nie czekasz na gotowca. Poza tym w tym dziale jest temat poświęcony uturbianiu wolnossaka, tam masz koszty opisane. Weź sobie też do serca podsumowanie.
Polo 6N 1.4 Turbo
naczytałem się już od cholery tych tematów o uturbianiu, tylko poprostu nie chcem się zabrać do tego całkiem ciemny, chciał bym się dowiedzieć mniej więcej co od czego pasuje, chodziło mi bardziej informacje od kogoś kto już to robił u siebie i pomógł by mi troszkę w teorii, jakie części i od czego, a nie chodziło mi o bez sensowną odpowiedz taką jak Twoja tom cio.
Jak już zauważyłeś to napisałem że nie chcem zakuwać silnika, to nie wiem z kąd wziąłeś koszt 5-8 tys
Jak już zauważyłeś to napisałem że nie chcem zakuwać silnika, to nie wiem z kąd wziąłeś koszt 5-8 tys
Polo 6N 1.4 Turbo
Zamiast wyrzucać 10-12 tysięcy na uturbianie lepiej pomyśl o swapie na coś większego i seryjnego.
Wyjdzie taniej, mniej problemowo i zostawi potencjał na ewentualną przyszłość.
Uturbianie przerabiałem i więcej bym się nie zdecydował. Prawie zawsze jakieś niespodzianki wyskakują i z planowanych 5-7 tysięcy zrobi się 2 razy tyle.
Wyjdzie taniej, mniej problemowo i zostawi potencjał na ewentualną przyszłość.
Uturbianie przerabiałem i więcej bym się nie zdecydował. Prawie zawsze jakieś niespodzianki wyskakują i z planowanych 5-7 tysięcy zrobi się 2 razy tyle.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Polo 6N 1.4 Turbo
A ile wg Ciebie to powinno kosztować?mrowa133 pisze:nie wiem z kąd wziąłeś koszt 5-8 tys
Gran Turismo Iniezione
Polo 6N 1.4 Turbo
Każdemu się wydaje, że silnik wyjmie i P&P włoży drugi. Albo, że dołoży turbinę z kawałkiem dolotu i wydechu i już.
A to niestety nie tak: a to przegub się wykrzaczy a to buda się rozjedzie albo sto innych możliwych problemów.
A ostatecznie moc z 1,4 z soft turbo i tak nie zadowoli.
Już lepiej te bilety dołożyć na lepsze ogarnięcie swapa.
A to niestety nie tak: a to przegub się wykrzaczy a to buda się rozjedzie albo sto innych możliwych problemów.
A ostatecznie moc z 1,4 z soft turbo i tak nie zadowoli.
Już lepiej te bilety dołożyć na lepsze ogarnięcie swapa.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Polo 6N 1.4 Turbo
te polinki nie sa takie w sumie leciutkie ale zawsze to lzejsze od jakiego golfa 4 czy cos w tym stylu. Zeby nie popadac w koszty to ja bym moze poszedl budrzetowo i poszukal jekiego silnika 1.8 wolnossaka i go tam wmontowal. Jakby sie udalo to bym tam pakowal 1.8T ale pewnei duzo drozej, wiecej do ogarniecia i ciezej to zmiescic. Taki wolnossak 1.8 w polo 6N powinien sprawe robic na tyle duzą ze kopary powinny byc na drodze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Polo 6N 1.4 Turbo
VRa lub ABFa pchać pod maskę .
Wiązka pasuje P&P więc po co kombinować z 1.4 na T jak oblata tą polówkę mk2 GT ze zdrowym RPkiem i skrzynią AUG
Wiązka pasuje P&P więc po co kombinować z 1.4 na T jak oblata tą polówkę mk2 GT ze zdrowym RPkiem i skrzynią AUG
Re: Polo 6N 1.4 Turbo
To kiepsko szukasz i chyba mało czytasz, jakieś półtora roku temu też się naczytałem i jakoś większość znalazłem (szkoda tylko, że dopiero jak miałem stopiony tłok).mrowa133 pisze:naczytałem się już od cholery tych tematów o uturbianiu, tylko poprostu nie chcem się zabrać do tego całkiem ciemny, chciał bym się dowiedzieć mniej więcej co od czego pasuje, chodziło mi bardziej informacje od kogoś kto już to robił u siebie i pomógł by mi troszkę w teorii, jakie części i od czego, a nie chodziło mi o bez sensowną odpowiedz taką jak Twoja tom cio.
Jak już zauważyłeś to napisałem że nie chcem zakuwać silnika, to nie wiem z kąd wziąłeś koszt 5-8 tys
5-8tyś pisałem budżetowo, sam zabrałem się za turbienie 16v, drugi rok zbieram graty i na wiosnę w końcu wyjedzie mam nadzieję, koszt na nowych częściach wszystkiego bez oszczędzania to już kilkanaście tysięcy, powie ci to każdy kto w tym siedzi. Kiedyś uturbiłem za 2000zł 1.8 na jednopunktowym wtrysku, pojeździł 2 tygodnie... Więc przemyśl sprawę sobie skąd się takie sumy biorą. Jak uturbisz to 1.4 za mniej jak 5tyś i będzie to chodzić to osobiście przyjadę i stawiam kratę czego tylko zechcesz.
Polo 6N 1.4 Turbo
Na forum polówki ktos tam sprzedawal kompletny swap do 6Nki zdaje sie 1.8 T i to juz z moca cos kolo 300 czy ponad 300 koni. Nie pamietam ale cena to ponad 10 klockow bylo.
Ja sie tak zastanawiam. Unas na forum kolega sprzedaje kompletny swap AJM za 3000 zl- z skrzynia z poloskami itd. Moze w ta strone. Napewno zapinaloby to auto dosc dobrze, mozliwosc rozwoju tez jest. ALe myslze ze takie 300 Nm to chyba by rozerwalo tą 6Nke.
Ja sie tak zastanawiam. Unas na forum kolega sprzedaje kompletny swap AJM za 3000 zl- z skrzynia z poloskami itd. Moze w ta strone. Napewno zapinaloby to auto dosc dobrze, mozliwosc rozwoju tez jest. ALe myslze ze takie 300 Nm to chyba by rozerwalo tą 6Nke.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Polo 6N 1.4 Turbo
W pierwszym poście autor tematu wyszczególnił, że nie chce swapu. Chce przepis na turbo i to tanio. Według mnie i tak nic z tego nie będzie. Takich tematów jest multum a tylko 1% z nich jest realizowana.
Re: Polo 6N 1.4 Turbo
luckash pisze:W pierwszym poście autor tematu wyszczególnił, że nie chce swapu
Żeby było najtaniej i bezproblemowo to właśnie swap na 1,8T. Będzie turbo, bez późniejszych komplikacji i możliwie najtaniej.luckash pisze:Chce przepis na turbo i to tanio...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości