1.8 16V & Digifant II
: czw sie 10, 2006 19:06
Cala elektryka pochodzi z silnika 1.8 8V PF
Witam mam problemy z odpaleniem silnika,tzn. iskara jest wedle kolejnosci zaplonu, przewody zplonowe sa dobrze podpiete. Sterownik byl ze 3 razy sprawdzany tzn pzrewody sa ok.podpiete.
Sam sterownik sprawdzalem kiedys na innym aucie i dzilal.
parae rzeczy mnie zastanawia:
1) gdy krece rozrusznikiem dosc wolno sie obraca praktycznie pzreskauje tylko jakby nie mial sily(2podmienialem i to samo) , jak swiece wykrecilem dzilal jak powinien, ala musza byc wkrecone swiece zeby zaskoczyl!!! odpalaem nawet na kablach z innego odpalonego auta i troszke lepiej.
2)gdy wlanczam zaplon pompa pliwa dopompwuje paliwo i wylacza sie przekaznik od pompy czyli sterownik dzila.
3)z boku bloku milem 2 czujniki teperatury na 2piny napoczatku jak podpiolem do 1czujnika pompa paliwa chodzila caly czas potem przepiolem do 2 i pompa sie wylacza po wlaczeniu zaplonu po ok. 5s.
4) zastanawia mnie jedna rzezcz wtryski sa podpiete i teraz z wiazki przewodow od wtryslku sa 2 przewody jeden brazowy to z sterownika idzie a drugi czerwony pzrez przekaźnik. mam wlaczony zaplon i na obydwu przewodach jest +12V czemu tak jest???????. A NA 100% PODPIETE JEST DOBRZE
PROSZE PORADE
Witam mam problemy z odpaleniem silnika,tzn. iskara jest wedle kolejnosci zaplonu, przewody zplonowe sa dobrze podpiete. Sterownik byl ze 3 razy sprawdzany tzn pzrewody sa ok.podpiete.
Sam sterownik sprawdzalem kiedys na innym aucie i dzilal.
parae rzeczy mnie zastanawia:
1) gdy krece rozrusznikiem dosc wolno sie obraca praktycznie pzreskauje tylko jakby nie mial sily(2podmienialem i to samo) , jak swiece wykrecilem dzilal jak powinien, ala musza byc wkrecone swiece zeby zaskoczyl!!! odpalaem nawet na kablach z innego odpalonego auta i troszke lepiej.
2)gdy wlanczam zaplon pompa pliwa dopompwuje paliwo i wylacza sie przekaznik od pompy czyli sterownik dzila.
3)z boku bloku milem 2 czujniki teperatury na 2piny napoczatku jak podpiolem do 1czujnika pompa paliwa chodzila caly czas potem przepiolem do 2 i pompa sie wylacza po wlaczeniu zaplonu po ok. 5s.
4) zastanawia mnie jedna rzezcz wtryski sa podpiete i teraz z wiazki przewodow od wtryslku sa 2 przewody jeden brazowy to z sterownika idzie a drugi czerwony pzrez przekaźnik. mam wlaczony zaplon i na obydwu przewodach jest +12V czemu tak jest???????. A NA 100% PODPIETE JEST DOBRZE
PROSZE PORADE