Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
Co wybrać na początek by było 200-250km do mk2. A z czasem 250+?
Tfsi cenę mają a pozostałe silniki to za połowę tego można kupić.
Nie piszę tu i wsadzaniu kosmicznych pieniędzy tylko by tak weekendowo mieć frajdę.
Tfsi cenę mają a pozostałe silniki to za połowę tego można kupić.
Nie piszę tu i wsadzaniu kosmicznych pieniędzy tylko by tak weekendowo mieć frajdę.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
Ja stanąłem przed identycznym wyborem w mk1 cabrio które buduję znajomemu. Wypadło na 1.8t. Wolę różnicę w cenie 1.8t a tfsi wsadzić w kute graty i jakieś inne pierdoły.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
Ja bym szedł w sprawdzone 1.8T
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
brak bezpośredniego wtrysku, bardziej "toporna" konstrukcja, sprawdzony, tańszy, na pewno tfsi maja tez plusy ale osobiście nie swapowałem takiego, wiec dobrze byłoby gdyby ktoś jeszcze się wypowiedział
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
Zalety? Cena dużo niższa, masa gratów produkowanych przez stos firm do silnika bo silnik przemielony przez tysiące tunerów. Za dużo mniejszą kwotę można zbudować niezawodny mocny silnik. Nie wiem czy 2.0 tfsi jest bardziej czy mniej rozwojowy ale na pewno uzyskanie takiej samej ilości koni będzie dużo droższe w TFSI.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Co wybrać 1.8t, 2t czy jakiś tfsi 2.0
150 koni - pali a nie jedzie jakoś szczególnie, 170 koni - już lepiej jedzie fajny dźwięk to zdecydowanie największy atut
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości