SWAP 2.0 ABA MK3 na 2.3 V5 AQN MK4
: pn kwie 13, 2015 11:01
Witam, używałem szukajki i dalej nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Posiadam jetta 3 2.0 ABA silnik już wyciągnięty praktycznie, ze wszystkim ponieważ komora będzie robiona na zicher.
W planie mam zamiar włożyć 2.3 V5 jak w temacie,
ale nurtują mnie pytanie trochę co trzeba swapować razem z silnikiem a co zostaje ???
z tego co wiem to :
sanki - zostają mk3
pas przedni zostaje mk3
komputer, sondy z mk4
i teraz tak,:
1.hamulce dam radę z mk4 2.3 włożyć ? i trzeba całą zwrotnicę czy same zaciski ?
2. skrzynia z VR6 czy razme z silnikiem od V5 ?
3. co z mocowaniem silnika ?
4. chłodnica od klimy zostaje z mk3 ?
5. sprężarka klimy z mk4 będzie działać z resztą z mk3 ?
6. skrzynka przekaźników bezpieczników która mk3 czy mk4?
7. pół osie z mk3 czy mk4 ?
8. pompa paliwa z VR6 czy V5 ?
będę wdzięczny za każdą radę !
Posiadam jetta 3 2.0 ABA silnik już wyciągnięty praktycznie, ze wszystkim ponieważ komora będzie robiona na zicher.
W planie mam zamiar włożyć 2.3 V5 jak w temacie,
ale nurtują mnie pytanie trochę co trzeba swapować razem z silnikiem a co zostaje ???
z tego co wiem to :
sanki - zostają mk3
pas przedni zostaje mk3
komputer, sondy z mk4
i teraz tak,:
1.hamulce dam radę z mk4 2.3 włożyć ? i trzeba całą zwrotnicę czy same zaciski ?
2. skrzynia z VR6 czy razme z silnikiem od V5 ?
3. co z mocowaniem silnika ?
4. chłodnica od klimy zostaje z mk3 ?
5. sprężarka klimy z mk4 będzie działać z resztą z mk3 ?
6. skrzynka przekaźników bezpieczników która mk3 czy mk4?
7. pół osie z mk3 czy mk4 ?
8. pompa paliwa z VR6 czy V5 ?
będę wdzięczny za każdą radę !