W logach mamy time stamp i obroty, a znając prędkości przy danych obrotach można określić czasy np. 60-100, 80-120 km/h czy jakie tam kto chce, no 0-100 może nieco gorzej, ale na upartego czemu nie.
Albo mając dwa takie same auta można np. porównać które lepiej idzie bez konieczności ścigania się, np. autostradowe rozpędzanie na V biegu w zakresie obrotów powiedzmy 2000 do 3500 czy 4000 to już ładnych parę sekund trwa i na podstawie logu sporo widać. Tu już nieważne jaka prędkość przy danych obrotach, bo to pewnie dodatkowy błąd by wprowadzało, ale można na podstawie logu stwierdzić ile czasu zajęło przyspieszanie od obrotów X do obrotów Y.
Time stamp jest wprawdzie co sekundę, więc najczęściej jest tak, że akurat nie mamy próbki dokładnie przy tych obrotach, które chcemy, ale można sobie próbować wyliczyć wartości pośrednie.
Zdaję sobie sprawę, że nie jest to profesjonalny pomiar, ale coś tam widać. Co o tym sądzicie? Jakie są jeszcze problemy czy błędy pomiaru? Jeśli metoda jest kompletnie zła napiszcie dlaczego.
Pomiary przyspieszeń na podstawie logów VAG/VCDS?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pomiary przyspieszeń na podstawie logów VAG/VCDS?
po co kombinować jak jest to wbudowane ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomiary przyspieszeń na podstawie logów VAG/VCDS?
Tak, widziałem to przypadkiem w necie już po tym jak post wysłałem, ale nie sprawdzałem czy to mam, muszę zobaczyć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości