Strona 1 z 1

[mk3] pech = szansa na cos nowego ( swap z 2e na 1.8T)

: pn lip 31, 2006 17:52
autor: Misieksr
Jest to mój pierwszy post wiec witam wszystkich :)
Od jakiegoś czasu jezdze sobie golfem 3 2.0 8v GTi ( oznaczenie 2e). Każdy posiadacz tego modelu napewno odczuwa MAŁE braki mocy .

Ponieważ potrzebuje troszkę blachy ( a żeby niebawić się w rejestrowanie nowo przywiezionego samochodu "blacha" zostaje z starego samochodu).
wiec taki jest mój plan - kupić golfa 3 ze zdrowa blacha ( teraz jeszcze jakiś silnik żeby w nim był ---> pytanie do was jaki najłatwiej sprzedać ponieważ ten silnik pójdzie ze wszystkim odrazu na sprzedaż).
Mój silnik ( 2e) ze wszytkim tez idzie na sprzedaż.
reasumujac ---> zostaje mi 1 zdrowa buda golfa 3 ( 2 silniki plus wszystkie potrzebne części - jeden 2e i jakiś inny idzie na sprzedaż).i teraz padł wybór wsadzenia do tej budy 1.8T (najprawdopodobniej AGU, wersja z A3,A4,A6,TT 180KM to już większy wydatek)

I tu pytanie dowas jakich problemów się spodziewać ? ( poza tak prozaicznymi jak kontrolki abs, poduszek powietrznych czy czegoś innego ( elektryka niejest moja mocna strona)napewno były już projekty wsadzania tego silnika do budy mk3 macie jakieś opisy tych projektów?

podsumowywując :
- jakiego golfa sprowadzić (jaki silnik żeby najłatwiej sprzedać) może ktoś chce kupić ??
- jakich problemów się spodziewać przy swapie??
- zmieszczę się w 2tys euro ( kupno silnika ze skrzynia i osprzętem ( z tego co się orientowałem silnik AGU ze wszystkim potrzebnymi klamotami to cos koło 3000 zł), przy założeniu ze uda mi się sprzedać te wszystkie klamotów z tych dwóch golfw?

- co otym sadzicie?( samochód ma być stosowany do jazdy na co dzień)

Dziękuje za wszelką pomoc ( jak ktoś potrzebuje coś z 2e lub innego silnika to powoli może zbierać zamówienia)


pozdrawiam Michał

: wt sie 01, 2006 01:25
autor: Krzyś 16v
hmmm 1,8T powiesisz bez problemu w mk3 lapki i jazda:D nawet skrzynka z 2e polata tylko nie wiem jak dlugo:D. Jak dasz z silniczek to linki do biegow podstawa, wydech to chyba oczywiste :) jakies weze od chlodnic zbiorniczkow to pryszcze jeszcze zabawa jedynie z IC.... a teraz as programu elektryka :D gruba zabawa :( ale do zrobienia o imo itp mozesz sie nie martwic wszystko da sie rozblokowac :) ale milo by bylo jk by petla na stacyjke byla i czipsik w scyzoryk :) tak po zatym to zamykac maske i latac tylko nie zapomnij o czipsie do kapa po odpaleniu... strasznie wdzieczne motorki :D POZDRAWIAM wrwazie pytan wal :) moze cos pomoge :pub:

: wt sie 01, 2006 13:36
autor: Misieksr
mysle o wlozeniu silnika ze skrzynia wiazka i komputerem od AGU ( zeby zminimalizowac problemy)

1.8T to dosc popularny silniczek i wdzieczny - czy niebyło takich projektow w mk3 ??

: wt sie 01, 2006 14:53
autor: Borys
Misieksr pisze:mysle o wlozeniu silnika ze skrzynia wiazka i komputerem od AGU ( zeby zminimalizowac problemy)

1.8T to dosc popularny silniczek i wdzieczny - czy niebyło takich projektow w mk3 ??
AGU to prosty projekt, wkłądasz troche spawów, kabelków i gra


na focie nizej masz silnikk z A4 włozony do MKIII :grin: :hmm:
i jeździło i się sprzedało za dobre pieniądze
Obrazek

: wt sie 01, 2006 16:14
autor: Misieksr
Borys - a jakies blizsze info na temat tego projektu ?

: śr sie 02, 2006 08:10
autor: Borys
Misieksr pisze:Borys - a jakies blizsze info na temat tego projektu ?
auto powstało w Zakopcu, w tym roku, było na majóvwce 2006, poskładał je Jarek. na PM moge podesłac gg do niego to wiecej opowie.

: śr sie 02, 2006 15:32
autor: maro
Wyslalem ci wiadomosc na priva w sprawie silnika