Vw Golf mk3 1.8 aam + digifant zamiast mono ?
: śr mar 18, 2015 12:25
Witam serdecznie !
Bardzo rzadko zakładam na forum posty, w sumie to jest mój drugi. Z reguły używam ''szukajki'' i znajduje to czego chce, od razu bądź w późniejszym terminie ale znajduje a jeśli nie tu to na innych forach, dlatego jeśli odgrzałem kotleta najmocniej przepraszam, ale widocznie znalazlem odpowiedź w stylu można, da się bez konkretów. Jeśli taki temat już był prosiłbym o link nie ma sensu pisać tego drugi raz szkoda czasu ale do rzeczy.
Otóż miałem okazje przejechać się golfem mk3 z silnikiem 1.8 ADD z wtryskiem digifant (wersja mexico). Wrażenia dość pozytywne, może to nie był demon prędkości ale dynamika i płynność jazdy była sporym zaskoczeniem, ładnie się wkręcał, był dość ''lekki'' jak na auto z założonymi szerokimi 16 calowymi laćkami . I tu się rodzi moje pytanie, gdyż posiadam golfa z silnikiem 1.8 AAM, w rodzinie odkąd wyjechał z fabryki (1991 rok), przebieg 168500 km. na chwile obecną, w moje ręce przekazany dwa lata temu, poważniejszych napraw brak ale wiadomo, że golf z tym silnikiem ani dynamika ani płynnościa nie powala. Pytanie jest następujące czy jest możliwość w mojej AAM'ce zmiany monowtrysku na wielowtrysk? Najprostsze rozwiązanie byłoby takie żeby kupić części od 1.8 add i przełożyć do mojego (tak mi się wydaje) ale rynek wtórny pozostawia wiele do życzenia to jak szukanie igły w stogu siana . Czy można przełożyć digifanta bądź simonsa z gti? a może wtrysk z wersji 1.6 gt 101 KM dałoby radę? a może z jakiegoś seata?
I następne pytanie, które się rodzi , co muszę wymienić/zamienić/przerobić/przełożyć do swojego AAM oprócz kolektora, listwy wtryskowej i wtrysków żeby to miało ręce i nogi? Swap nie wchodzi w gre mam, sentyment do tego silnika i musi w tej budzie pozostać do końca. Z góry dziekuje za pomoc i przepraszam za jakiekolwiek braki, czy to w mojej wiedzy na temat takich rzeczy czy w niesprecyzowaniu tematu. Pozdrawiam
Bardzo rzadko zakładam na forum posty, w sumie to jest mój drugi. Z reguły używam ''szukajki'' i znajduje to czego chce, od razu bądź w późniejszym terminie ale znajduje a jeśli nie tu to na innych forach, dlatego jeśli odgrzałem kotleta najmocniej przepraszam, ale widocznie znalazlem odpowiedź w stylu można, da się bez konkretów. Jeśli taki temat już był prosiłbym o link nie ma sensu pisać tego drugi raz szkoda czasu ale do rzeczy.
Otóż miałem okazje przejechać się golfem mk3 z silnikiem 1.8 ADD z wtryskiem digifant (wersja mexico). Wrażenia dość pozytywne, może to nie był demon prędkości ale dynamika i płynność jazdy była sporym zaskoczeniem, ładnie się wkręcał, był dość ''lekki'' jak na auto z założonymi szerokimi 16 calowymi laćkami . I tu się rodzi moje pytanie, gdyż posiadam golfa z silnikiem 1.8 AAM, w rodzinie odkąd wyjechał z fabryki (1991 rok), przebieg 168500 km. na chwile obecną, w moje ręce przekazany dwa lata temu, poważniejszych napraw brak ale wiadomo, że golf z tym silnikiem ani dynamika ani płynnościa nie powala. Pytanie jest następujące czy jest możliwość w mojej AAM'ce zmiany monowtrysku na wielowtrysk? Najprostsze rozwiązanie byłoby takie żeby kupić części od 1.8 add i przełożyć do mojego (tak mi się wydaje) ale rynek wtórny pozostawia wiele do życzenia to jak szukanie igły w stogu siana . Czy można przełożyć digifanta bądź simonsa z gti? a może wtrysk z wersji 1.6 gt 101 KM dałoby radę? a może z jakiegoś seata?
I następne pytanie, które się rodzi , co muszę wymienić/zamienić/przerobić/przełożyć do swojego AAM oprócz kolektora, listwy wtryskowej i wtrysków żeby to miało ręce i nogi? Swap nie wchodzi w gre mam, sentyment do tego silnika i musi w tej budzie pozostać do końca. Z góry dziekuje za pomoc i przepraszam za jakiekolwiek braki, czy to w mojej wiedzy na temat takich rzeczy czy w niesprecyzowaniu tematu. Pozdrawiam