Strona 1 z 1

mk3 maglownica bez wspomagania do mocnego silnika ?

: pn lip 24, 2006 16:01
autor: smoky
Witam mam proste pytanko (bardziej do swapowców)
1.CZY UKŁAD KIEROWNICZY BEZ WSPOMAGANIA MA INNA KOLUMNE KIEROWNICZA NIZ W WERSJI Z WSPOMAGANIEM (2.0 8V)???

2.CZY KTOS TAK JEŻDZI W MK3 Z 2.0/2.8 Z MAGLEM OD 1.4/1.6 BEZ WSPOMAGANIA ???

3. CZY DRĄZKI KIEROWNICZE PASUJĄ CZY TRZEBA COS KOMBINOWAĆ ?

...z góry dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi, pozdro :smoke:

Re: mk3 maglownica bez wspomagania do mocnego silnika ?

: wt lip 25, 2006 08:11
autor: Borys
smoky pisze:Witam mam proste pytanko (bardziej do swapowców)
1.CZY UKŁAD KIEROWNICZY BEZ WSPOMAGANIA MA INNA KOLUMNE KIEROWNICZA NIZ W WERSJI Z WSPOMAGANIEM (2.0 8V)???

2.CZY KTOS TAK JEŻDZI W MK3 Z 2.0/2.8 Z MAGLEM OD 1.4/1.6 BEZ WSPOMAGANIA ???

3. CZY DRĄZKI KIEROWNICZE PASUJĄ CZY TRZEBA COS KOMBINOWAĆ ?

...z góry dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi, pozdro :smoke:
wydaje mi sie ze róznica jest tylko w krzyzaku i we frezie an maglownicy, moze wystarczy przebic frez,

drazki beda pasowac z twojego magla

nie rozumiem po co takiego dobra jak wspomaganie sie pozbywac.

: wt lip 25, 2006 10:04
autor: TAZ
Jak się jeździ szuybko po trasach jako kurier to wspoma jest zbędna ale na miasto i KJSy jest niezbędna.

: wt lip 25, 2006 15:42
autor: cyarnz
wspoma sie jadnak przydaje :bigok: i nie widze ensu pozbycia sie z auta, jezeli chce sie poprawic osiagi to lepiej bedzie silnik zmienic:) :bajer:

mk3 maglownica bez wspomagania do mocnego silnika ?

: śr lut 22, 2012 14:02
autor: NIONIO
a moze ktos buduje auto na 1/4 i chce jak najmniej oporu hehe ciekawe ciekawe