Strona 1 z 1

mocne n/a na tor

: czw gru 11, 2014 03:06
autor: szymonKuc
Witam.
Plan jest na zbudowanie mocnego n/a do jazdy po torze.
Buda Golf mkII.
Główny rywal Civic k20 (średnio 245Km,260Nm).
Pytanie jaki silnik (lub hybryda) był by najlepszy do tego projektu?
Rozważam ABF, AGN, AQN, BVY, CBT
Pozdrawiam

mocne n/a na tor

: czw gru 11, 2014 12:54
autor: toffic
a jaka pojemność?/ 2.0 czy mniej??

mocne n/a na tor

: czw gru 11, 2014 17:22
autor: szymonKuc
pojemność od 1.8-2.5l

mocne n/a na tor

: pn gru 15, 2014 20:48
autor: toffic
to tylko hybryda na bazie 1.8, chyba, ze chcesz upchać R5 poprzecznie

mocne n/a na tor

: śr gru 17, 2014 01:04
autor: szymonKuc
coś więcej na temat tej hybrydy 1.8? R5 myślę że może być za ciężkie chyba że się mylę.

mocne n/a na tor

: śr gru 17, 2014 16:12
autor: toffic
A co więcej chcesz wiedzieć?? Jak masz zamiar robić sam, to nie oczekuj gotowych informacji od A do Z, jak zlecisz budowę komuś, to pytaj po prostu kto się takiej zabawy podejmie

mocne n/a na tor

: śr gru 17, 2014 23:47
autor: szymonKuc
hmm... to po co ten dział?
biznes forum czy co?
silnik chce poskladac sam. kabelki i strojenie komus zlece.
jeśli z góry wiadomo że nikt nie pomoże to lepiej temat usunąć.
od reklam jest inny dział

Re: mocne n/a na tor

: czw gru 18, 2014 10:48
autor: Borys
szymonKuc pisze:hmm... to po co ten dział?
biznes forum czy co?
silnik chce poskladac sam. kabelki i strojenie komus zlece.
jeśli z góry wiadomo że nikt nie pomoże to lepiej temat usunąć.
od reklam jest inny dział

jeżeli chcesz tu usunę temat :) ale jak sam nie wiesz co chesz to na forum tez raczej nikt Cie nie nakieruje

a wracając do tematu jest dostepna w internecie dokumentacja VW Golf GTI 16V Gr. A Kit Car i na podstawie tego mozesz sobie zbudowac silnik :)

Volkswagen 2.000 ccm 16V
stroke / bore 90,0 / 84
compression 12,8 : 1
torque 245 Nm
output 191 KW (260 hp)
max. revs 8.000 -1
engine management Bosch Motronic
exhaust system competition system with metal catalytic converter

Volkswagen 2.000 ccm 16V
stroke / bore 92,8 / 82,5
compression 11,5 : 1
torque 234 Nm
output 163 kW (222 bhp)
max. revs 8.100 -1
engine management VW Digifant
exhaust system competition system with metal catalytic converter

mocne n/a na tor

: sob gru 20, 2014 00:45
autor: szymonKuc
dzięki borys . już ściągam pdf.
Ja kombinuje w kierunku głowicy BAM.
w Rallycros'ie czy BergCup 1.6 20v osiągają ponad 200KM.

ps. 2 wariant A grupy czyli skok/średnica 92,8/82,5 to 9A
jaki silnik posiada parametry war. 1 ? 90/84

Re: mocne n/a na tor

: pn gru 22, 2014 13:32
autor: Borys
szymonKuc pisze:dzięki borys . już ściągam pdf.
Ja kombinuje w kierunku głowicy BAM.
w Rallycros'ie czy BergCup 1.6 20v osiągają ponad 200KM.

ps. 2 wariant A grupy czyli skok/średnica 92,8/82,5 to 9A
jaki silnik posiada parametry war. 1 ? 90/84

to raczej nie dostępne wały

zobacz to http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... troke-list" onclick="window.open(this.href);return false;

i to http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ost2037377" onclick="window.open(this.href);return false;

mocne n/a na tor

: pn gru 22, 2014 16:41
autor: szymonKuc
dziękuje ponownie. zaczynam czytanie od zaraz.
2.1 16v ?