Strona 1 z 1

kompresor G60

: pt lip 21, 2006 20:18
autor: kryniu-83
mam małe pytanie mam golfa MK3 symbol silnika AAM na jednopunkcie czy jest wogóle sens montowania kompresora od G60

: pt lip 21, 2006 20:24
autor: BARANMC1
szczerze ?? do zwykłego 1,8 to totalny bezsens , lepiej przełozyc jakis immy silnik i wtedy kombinować, Takie 2,0 16v turbo lub jak kto woli

: pt lip 21, 2006 21:36
autor: barteKKK03
SWAP juz lepszy ,taniej cie wyniesie kupno nowego silnika niz zakup komresora za G cycyus glancus trzeba zabulic ponad 3000 ,zazwyczaj mozna kupic takie do regeneracji powiedzmy 1500 i regeneracja drugie tyle ,wiec jakby nie obliczac nie opłaca ,juz lepiej kupic np 1,8T z Golfa

: pt lip 21, 2006 22:55
autor: evolution
zalozyc mozesz zawsze, bo nikt cie nie zmusi zeby nie zakladac jak zechcesz... tylko kasiorke na nowy silnik zbierz za wczasu bo sie stopi:)

: pt lip 21, 2006 23:17
autor: kryniu-83
zalozyc mozesz zawsze, bo nikt cie nie zmusi zeby nie zakladac jak zechcesz... tylko kasiorke na nowy silnik zbierz za wczasu bo sie stopi:)


w sumie też tak sądzę ale inny silnik to nie wszystko przeraźa mnie elektronika co kupić jakiegoś rozbitka ze wszystkim co o tym myślisz. czekam na podpowiedzi

: pt lip 21, 2006 23:30
autor: gtx
barteKKK03 pisze:SWAP juz lepszy ,taniej cie wyniesie kupno nowego silnika niz zakup komresora za G cycyus glancus trzeba zabulic ponad 3000 ,zazwyczaj mozna kupic takie do regeneracji powiedzmy 1500 i regeneracja drugie tyle ,wiec jakby nie obliczac nie opłaca ,juz lepiej kupic np 1,8T z Golfa

Jak by tak patrzec to zaden tuning silnika by sie nie oplacal , bo lepiej zrobic swap.Wiadomo taka przerobka jest kosztowna ,ale wkladajac kompresor do takiego silnika mamy cos czego nie maja inni.Golfow z takimi silnikami jak 2.0 16v czy 1.8 T jest pelno.W tuningu o to chodzi zeby sie jakos wyrozniac.A co do ceny kompresorow teraz mozna je duzo taniej kupic.Wystarczy zajzec na ebay

evolution pisze:zalozyc mozesz zawsze, bo nikt cie nie zmusi zeby nie zakladac jak zechcesz... tylko kasiorke na nowy silnik zbierz za wczasu bo sie stopi:)
Koles zalozyl turbo do passata 87r. silnik 1.8(GX) dmucha jakies 0.6 bara i silnik mu sie nie stopil a jezdzi juz dobre polroku .

: pt lip 21, 2006 23:33
autor: evolution
niech mi go da na 15 minut to sie stopi:D
jezdzic mozna i 10 lat sporadycznie wykorzystujac moc...

: pt lip 21, 2006 23:35
autor: gtx
evolution pisze:niech mi go da na 15 minut to sie stopi:D
jezdzic mozna i 10 lat sporadycznie wykorzystujac moc...
Ta jasne , nie pisalem ze wolno jezdzi :jezor: Wez pod uwage ze te silniki nie maja az tak duzego stopnia sprezania.