Strona 1 z 1

R32 z mk4 do mk2

: czw lip 20, 2006 22:21
autor: maccciej
Witam
wpadł mi taki poysł, nie wiem , moze ktos był juz przedemna. Narazie nie bede go realizowal bo kasy az tyle nie mam, ale czy wogole dalo by rade włożyc ten silnik do mk2
Czekam na opinie

: czw lip 20, 2006 22:25
autor: barteKKK03
Niema rzeczy nie mozliwych, zagadaj do Fox_00 on bedzie cos nie cos wiedział i dla dowodu :P
http://cgi.ebay.de/Golf-2-R32-Umbau-in- ... dZViewItem

: czw lip 20, 2006 22:31
autor: maccciej
barteKKK03 pisze:Niema rzeczy nie mozliwych
Nie lubie tego powiedzonka bo kojarzy mi sie z moim debilnym kierownikiem:P
barteKKK03, dziieki za linka, punkt dla ciebie.
barteKKK03 pisze:agadaj do Fox_00 on bedzie cos nie cos wiedział i dla dowodu :P
Czyzbym podkradł pomysl foxa :chytry: , pogadam sobie z nim na nastepnymm spocie

: czw lip 20, 2006 22:47
autor: BARANMC1
Obrazek
maccciej pisze:Nie lubie tego powiedzonka bo kojarzy mi sie z moim debilnym kierownikiem:P
barteKKK03, dziieki za linka, punkt dla ciebie.
Nie mow hop !!!

Specjalnie dla ciebie MK R32 kompresor. MIŁEJ NOCKI

Obrazek

: czw lip 20, 2006 22:52
autor: Sałyk
Ehh taki silniczek troche kosztuje :) Ale pozatym do takiego motoru to by się 4x4 przydał :)

: czw lip 20, 2006 22:55
autor: barteKKK03
Tutaj masz jeszcze pare fotek :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#554312

Re: R32 z mk4 do mk2

: pt lip 21, 2006 09:38
autor: ygd
maccciej pisze:Witam
wpadł mi taki poysł, nie wiem , moze ktos był juz przedemna. Narazie nie bede go realizowal bo kasy az tyle nie mam, ale czy wogole dalo by rade włożyc ten silnik do mk2
Czekam na opinie
W niemczech, anglii czy holandii jeździ takich kilkadziesiąt, w Polsce to nieopłacalne moim zdaniem, nie kupić w rozsądnej cenie takiego silnika, najtaniej za 16tyś chyba widziałem komplet.
Do tego pewno jeszcze z 5-10tyś na inne sprawy - jak mocne heble, zawias, poprawa całej mechaniki itp...
Taniej by wyszło zrobienie silnika na wzór Limiteda, w dodatku mocniejszego - z 280ps.

Jak chcesz zrobić coś w miarę oryginalnego, szukaj motoru V5 lub V6 z MK4. V5 były 150 i 170ps..ten drugi całkiem przyjemnie śmiga, taki VR6 bez jednego cylindra, ale dzięki temu jest lżejszy, ponoć lepiej dopracowany, nowocześniejszy.

: pt lip 21, 2006 20:32
autor: -Jeloniusz-
Raz ktos wspominał na ktoryms forum o vw ze podobno cos takiego sie robi w PL,było to już kilka miesiecy temu, ciekawe jak teraz to wyglada.