Problem z gleba / pytanie [MK2]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem z gleba / pytanie [MK2]
Witam
Dzis walsnie co przyjechalem do domq i jestem zadowolony gdyz tylko co zminilem u siebie amortyzatory z przodu , sa to BILSTEIN B4 ,a moj samochodzik to VW Golf mk2 i mam o to takie pytanko czy do tych amortyzatorow moge wsadzic sprezynki 60/40 ? czy nie da rady i moge jedynie max 40/40 , pomoszcie i odpowiedzcie mi prosze
pozdro
Dzis walsnie co przyjechalem do domq i jestem zadowolony gdyz tylko co zminilem u siebie amortyzatory z przodu , sa to BILSTEIN B4 ,a moj samochodzik to VW Golf mk2 i mam o to takie pytanko czy do tych amortyzatorow moge wsadzic sprezynki 60/40 ? czy nie da rady i moge jedynie max 40/40 , pomoszcie i odpowiedzcie mi prosze
pozdro
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
jadę wolno , bo nisko ...
aha czyli musze wsadzic ktortkie amorki , zeby bylo 60/40 czyli lipka moge tylko na tycha morkach 40 walnac ,tak jak mysalalem ...ale wolalem sie upewnic , bo spotkalem kilka osob co mowilo ze da sie wsadzic i bedzie ok jak wsadze 60 do B4 , pozdro i dzieki
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
jadę wolno , bo nisko ...
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
poprostu jak założysz za krótką sprężynę na seryjnej długości amor....to po skręceniu kolumny sprężyna będzie miała luz, zamiast sztywno siedzieć w gniazdach.....takie rozwiązanie jest poprostu niebezpieczne....bo w czasie jazdy spręzyna może się przemiścić na hopce, albo po podniesieniu auta na lewarku i później po opuszczeniu może nie trafić dobrze w gniazdo....powodując później różne dziwne zachowania auta
amor też sie szybciej zużyje...
amor też sie szybciej zużyje...
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
micab, ma racje! Kiedys cwaniak zalozyl wieksza glebe niz 40 na seryjne amory i ten mu sie jakos przekrecil ze przeicol cala opone w zdluz! Dobrze ze mial 30KM/H i dopiero ruszal kiedy to sie stalo!Gorzej jakby mial ze 100!Pomysl co sie wtedy mzoe stac!
Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!
Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
J3L3N pisze:Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!
kupilem nowki amorki do seryjnego zawiasu bo ni emam hajsu na gwint ani na kita i chce za jakis czas zalozyc sprezynki jak najnizej sie da na tych moich B4 , i widze ze musze 40/40 , bo wiecej nie da rady ... piszecie jak mysllem ze tylko 40/40 , ale mysle ze i tqak najgorzej nie bedzie
Macie moze jakies fotki mk2 pieciodrzwiowego na waskich zderzaczkach z gleba 40/40 ??
pozdro
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
jadę wolno , bo nisko ...
- Bazyl GT
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Czytam wasze posty chłopaki i ciągle powraca temat sprężyn 60 do seryjnych amorków, że luz, że jakieś przemieszczenia sprężyn... Ja mam 60/60! Nie mam problemów ( czyba że z krawężnikami ) nie ma mowy o przemieszczaniu się czy luzie nawet na podnośniku. Mam teraz właśnie nowe Bilstein B4 i wszystko nadal gra! Jedne amorki zajechałem (dlatego nie polecam na dłużej, a i komfort i własności jezdne na dziurach wątpliwe) - mam zamiar zmienic na kit lub gwint. Ale przy progresywnych springach da się to zrobić! Ale powtórzę : nie polecam! Chyba że autko będzie stało a nie jeździło i tłukło kilometry po polskich kraterach...
Ja bym niematowal -60 i tyle tak jak Bazyl GT, mowi zajedziesz szybko amory! A ze niema luzow to pierwsze slysze no ale moze i tak jest! Pozatym Pimp_VW, nieinwestuj w glebe -40 bo niebedziesz zadowolony z efektu!odczekaj doluz i kup kit i po sprawie:) A gwintu niepolecam bo auto jak taczka jezdzi i do tego kolejny koszt dojdzie na rozporki tyl przod:P Moze niesa konieczne ale jak chcesz szybe stracic lub bude skrzywic to twoj problem:P
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
Bazyl GT, to nie wiem jak masz to zrobione....bo mialem kilka razy do czynienia ze sprężyną 60 na seryjnym amorku i zawsze był luz....
J3L3N na gwincie wcale nie musi się jeździć jak na taczce.....wszystko zalezy od firmy.....gwint może być bardziej komfortowy od kita i na odwrót
J3L3N na gwincie wcale nie musi się jeździć jak na taczce.....wszystko zalezy od firmy.....gwint może być bardziej komfortowy od kita i na odwrót
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Bazyl GT
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Widzisz... ja sam się dziwie. To cud! Ale serio jest 60 i nie lata.micab pisze:Bazyl GT, to nie wiem jak masz to zrobione....
I oczywiście racja - dużo zależy od firmy, jak pisałeśJ3L3N, -owi.
Wystarczy spojrzeć na spręzynę Eibach i KW o tych samych obnizkach - Eibach jest "pleciony" z nieco grubszego pręta a to już wpływa na własności jezdne. Nie wspominam tu nawet o jakości metalu i jego hartowaniu....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości