Strona 1 z 1

1.3 NZ a kompresor G40

: pt lip 07, 2006 12:34
autor: Jedrzej30
Witam tym razem mam pytanie dotyczace silnika 1.3 NZ lub 1.4 ABD. moge tanio kupic kompresor od G40 ale pytanie czy jest sens zakladania takiego kompresora do tego rodzaju silnika. Martwie sie ze po zalozeniu silniki tego typu moga nie dac rady, zastanawiam sie tez nad skrzynia czy wytrzyma takie obciazenia. No i nie wiem wlasciwie jaka moc ten silnik uzyska po takiej modyfikacji, jezeli ktos z was ma jakas wiedze na temat takiej modyfikacji to chetnie poczytam co macie do powiedzenia w tej kwestii aha odpowiedzi typu za duzo kasy i czasu mnie nie interesuja ja chce poznac techniczne szczeguly takiej operacji, z gory dziekuje chetnych za zabranie glosu, pozdrawiam

Re: 1.3 NZ a kompresor G40

: pt lip 07, 2006 13:31
autor: Borys
Jedrzej30 pisze:Witam tym razem mam pytanie dotyczace silnika 1.3 NZ lub 1.4 ABD. moge tanio kupic kompresor od G40 ale pytanie czy jest sens zakladania takiego kompresora do tego rodzaju silnika. Martwie sie ze po zalozeniu silniki tego typu moga nie dac rady, zastanawiam sie tez nad skrzynia czy wytrzyma takie obciazenia. No i nie wiem wlasciwie jaka moc ten silnik uzyska po takiej modyfikacji, jezeli ktos z was ma jakas wiedze na temat takiej modyfikacji to chetnie poczytam co macie do powiedzenia w tej kwestii aha odpowiedzi typu za duzo kasy i czasu mnie nie interesuja ja chce poznac techniczne szczeguly takiej operacji, z gory dziekuje chetnych za zabranie glosu, pozdrawiam
kompresor w przypadku takiej przeróbki to najmniejszy problem, problem jest w tym kto ci dobrze to poskłada, a raczej watpie zeby ktos toego sie podjął, i kto i czym to wysteruje.


sumujac wszystko, koszt takiego zabiegu wielokrotnie przewyzszy koszt zakupu kpl silnika z g40 z kabloteką.

oczywiscie nie pisze tego by Ci wybic z głowy mody i przeróbki NZ ale by uświadomic ze sam kompresor to 10% tego co musisz włozyc do auta.

: pt lip 07, 2006 13:39
autor: Jedrzej30
Witam wlasnie przeczytalem twoja odpowiedz na moj post o 1.3 G40 i chcial bym sie dowiedziec czy moze masz jakies doswiadczenia z taka kombinacja albo znasz problem dokladnie od strony teoretycznej jezeli tak to chetnie sie dowiem co sadzisz o tym ze szczegolami, pozdrawiam

[ Dodano: Pią Lip 07, 2006 13:40 ]
Aha no i jeszcze co dodatkowo musze zrobic aby to jakos zgrac ze soba bo po przeczytaniu twojej odpowiedzi wywnioskowalem ze samo zamontowanie tego nie wiele da

: sob lip 08, 2006 00:36
autor: Krzyś 16v
Witaj przedewszystkim kaputer wtryski cale orurowanie wysoko cisnieniowe z IC (wszystkie zlaczki rury opaski mcowania) przepustnica lapy do g ladera hmmm pomyslmy odprezyc silnik schlodzic g ladera(weze olejowe i splyw nie wiem jak z cisnieniem oleju) MASA PRZEROBEK :pub:

[ Dodano: Sob Lip 08, 2006 12:39 am ]
I tak jak pisal borys lepiej G cale kupic i wsadzic pozniej bawic sie tam moca:) POLECAM ZABAWE BO TO MALE WDZIECZNE AUTKO ZAPIERD........ za 2 :kwiatek:

: sob lip 08, 2006 09:45
autor: Jedrzej30
Dzieki Panowie za rade skoro az tak wiele musial bym tam zrobic to chyba rzeczywiscie nie ma ta operacja wiekszego sensu pomysle w takim razie nad zmiana silnika na G40 lub na 1.8 wielopunkt. Wole chyab G40 bo dziwek kompresorka przyprawie mnie o dreszcze :) ale jak nie bedzie to penwie 1.8 wsadze, pozdrawiam

: sob lip 08, 2006 11:27
autor: silent_rob
to juz moze g60 ??? ;) hihi