Hamulce mk2 256->280mm K*&%^^wa

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Hamulce mk2 256->280mm K*&%^^wa

Post autor: Krzyś 16v » czw lip 06, 2006 01:12

Witam:D usiadlem na mieliznie mam jarzma na tarcze 280mm i tarcze klocki 16mm zaciski z 256 (2kpl) i nie moge tego skrecic :panna: Mianowicie klocki pasuja tarcza jarzmo alles OK ty6lko nie moge zalozyc zacisku nie pasuje mi na klocki z tarcza przez te prowadnice co sa w jarzmie, jak wyciagam te prowadnice wszystko wchodzi (kloci 16mm i tarcza 22mm jest OK ) brak mi z 1mm by to wsadzic bo na sile to rarcza zabardzo nie chce sie krecic swobodnie a powinna.......... HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pub:

[ Dodano: Czw Lip 06, 2006 1:14 am ]
Pragne dodac ze zacisk jest org. a jarzma lucas... moze to w tym tkwi problem??



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw lip 06, 2006 06:44

Sa prawe i lewe zaciski i prawe i lewe klocki jak i tarcze zobacz czy wszystko masz po dobrej stronie:) A pozatym do syncro sa inne niz w innych mk2 !

Niech mnie ktos poprawi jak sie myle:)


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 06, 2006 08:48

J3L3N pisze:Sa prawe i lewe zaciski i prawe i lewe klocki jak i tarcze zobacz czy wszystko masz po dobrej stronie:) A pozatym do syncro sa inne niz w innych mk2 !

Niech mnie ktos poprawi jak sie myle:)
akurat syncro nie ma tu znaczenia, chodzi o przód a na przodzie jest tak samo.

i w przypadku 280mm tarcz i 256mm nie ma rozdziały na prawy lewy klocek, klocki sa symetryczne inne niz w 239mm


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » czw lip 06, 2006 11:08

Tak dokladnie i co adlej bo kolejny wolny dzien ucieka a ja leze z glupimi hamulcami ktore powinny wejsc bez 2 zdan... cos mi to jazmo zaczyna smierdziec....



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 06, 2006 12:21

Krzyś 16v pisze:Tak dokladnie i co adlej bo kolejny wolny dzien ucieka a ja leze z glupimi hamulcami ktore powinny wejsc bez 2 zdan... cos mi to jazmo zaczyna smierdziec....
nie mam pojecia, wg edka powinny pasic jarzma z G pod zwrotnice i zacisk z KR i tarcze z G,
oczywiscie jak jarzma masz z G nie z GTI MKIII lub pochodnych 280x5x100


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: artym » pt lip 07, 2006 00:22

przerabiam właśnie taki temat... wydaje się że zaciski 16v(corrado) i g60(corrado) wyglądają "prawie" identycznie ... i zacisk g60 wejdzie na jarzmo 16v i odwrotnie.


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lip 07, 2006 00:55

sprobuj skropcic prowadnice zacisku. moze za dlugie sa lekko i sie w srodku opieraja...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości