Strona 1 z 1

Nietypowa modyfikacja 1.4l mono

: śr lip 05, 2006 09:09
autor: Jedrzej30
Witam szanownych kolegow, mam takie nietypowe pytanie zwiazane z modyfikacja ktora chce przeprowadzic w swoim mk2, a mianowicie w tej chwili mam w swoim aucie 1.3NZ (40KW) lecz w garazu zalega mi silniczek 1.4 44KW( mono wtrysk) , no i teraz moje pytanie brzmi czy jak zamontuje ten silnik do siebie do tego zaloze wielopunkt od Polo GT digifant ale kompa zostawie od digijeta to czy moc tego sielnika sie choc nieznacznie zwiekszy? Czy wogole sie zwiekszy jak np. zmienie mapy w kompie na sterowanie digifantem, czy moze nie ma sensu zmieniac na ten silnik bo te modyfikacje calkiem nic nie dadza?

: ndz lip 09, 2006 22:12
autor: Golf GTi
Wiesz co ja nie wiem jakim to cudem moze dzialac , widzales ty kiedys kompa od POLO GT , jest zalkiem inny niz w 1,4 orginalnym, wiez nie wiem jak ty to masz amir podlaczyc, a tek pozatym ,mialem kiedys w mk3 1,4 Mono-motronic , co takiego jak ty planujesz , tylko ze uklad wtryskowy z polo 6N 98r i do tego z silnika 1,6 , bardzo fajnie to jezdzilo z fabrycznuch 14 s bylko jakies 11z hakiem 11,7 czy cos to juz 2 lata temu robilem wiec wiesz nie wszstko juz pamietam ,w katowicach na szrocie kupilem wszystko co potrzeba ,czyli kolektor do MPI wtryskiwacze + wiazka z komuterem i jeszcze przepustnica z przeplywomierzem.

: pn lip 10, 2006 16:04
autor: Jedrzej30
Czesc a wiec tak, mam 2 silniki jeden 1.3 NZ z pelnym osprzetem a drugi mam 1.4 ABD ale sam silnik z tego co zaobserwowalem tam to silnikis a identyczne rzonia sie jedynie pojemnoscia i to wszystko nawet oznaczenie glowicy maja takie same. Wiec wtrysk pasuje idealnie do tego silnika pasuja tez wszystkie czujniki nie wiem jeszcze tylko jak to bedzie smigac skoro sterowanie kompem bedzie jak w 1.3 ale wydaje mi sie ze powinno calkiem dobrze. Mozliwe ze jednak sie nie przekonam o tym bo planuje zamienic moje 2 silniki na jeden o wiekszej pojemnosci, pozdrawiam