Problem z turbiną
: pt paź 25, 2013 20:11
Witam mam golfa 1,9gtd z 92roku silnik 75km.
Mam problem z późnym załączaniem turbiny, załącza się powyżej 3tysięcy obrotów, ale dokładnie nie wiem od ilu powinna się załączać.
Jaka może być tego przyczyna??
rozebrałem część wlotową powietrza od strony filtra, wylotową w kolektor ssący ( element aluminiowy). Nie było tam brudno ale wszystko wymyłem i jest jak nowe, zero przecieków oleju, wiatraczki jak nowe, prawie zerowy luz. Nie rozbierałem drugiej części turbiny od strony kolektora wydechowego , ponieważ według mnie nie ma tam nic co by mogło się popsuć. Moim zdaniem jest coś z zaworem upustowym (westage), ponieważ próbowałem podkręcić ciśnienie , wkręciłem cztery pełne obroty i nic nie poskutkowało. Mój problem to że do 3 tysięcy obrotów samochód jest bez życia, natomiast gdy przekroczy 3 tysiące działa jak po włączeniu nitra.Dodam że mam turbosprężarkę K14. Jaka może być tego przyczyna?? czy mam rozbierać drugą część od strony kolektora wydechowego? jak się zabrać za zawór upustowy ( westage).
Dodaje kilka fotek mojej turbiny:
http://imageshack.us/photo/my-images/547/0jur.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/802/auhn.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img20/1418/hufk.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img11/7048/xxdo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam problem z późnym załączaniem turbiny, załącza się powyżej 3tysięcy obrotów, ale dokładnie nie wiem od ilu powinna się załączać.
Jaka może być tego przyczyna??
rozebrałem część wlotową powietrza od strony filtra, wylotową w kolektor ssący ( element aluminiowy). Nie było tam brudno ale wszystko wymyłem i jest jak nowe, zero przecieków oleju, wiatraczki jak nowe, prawie zerowy luz. Nie rozbierałem drugiej części turbiny od strony kolektora wydechowego , ponieważ według mnie nie ma tam nic co by mogło się popsuć. Moim zdaniem jest coś z zaworem upustowym (westage), ponieważ próbowałem podkręcić ciśnienie , wkręciłem cztery pełne obroty i nic nie poskutkowało. Mój problem to że do 3 tysięcy obrotów samochód jest bez życia, natomiast gdy przekroczy 3 tysiące działa jak po włączeniu nitra.Dodam że mam turbosprężarkę K14. Jaka może być tego przyczyna?? czy mam rozbierać drugą część od strony kolektora wydechowego? jak się zabrać za zawór upustowy ( westage).
Dodaje kilka fotek mojej turbiny:
http://imageshack.us/photo/my-images/547/0jur.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/802/auhn.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img20/1418/hufk.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img11/7048/xxdo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;