Strona 1 z 1

Swap z PN na PL

: wt cze 20, 2006 23:25
autor: tirsone
Panowie i Panie....

Finał jest już blisko...ale jak to zwykle bywa urodziło mi się kilka pytań w trakcie.. więc nie wiem czy znajdę na nie odpowiedź ..ale pytać chyba wolno...:] więc:

1. Czy ktoś może mi powiedzieć czy do PL-ki będzie pasował katalizator z PN-ki...? pytam bo nowy to spory koszt...a używanych mało jest do kupienia w necie...układu nie mam jeszcze rozebranego więc nie mam jak sprawdzić..a kata wolę mieć bo na przeglądzie nie będę miał problemów..

2. Czy ma ktoś na sprzedanie licznik na dwa wtyki z obrotomierzem od 1.8l.? w rozsądnej cenie..:)

3. Czy ma ktoś na sprzedanie tłumik środkowy i ewentualnie końcowy od PL-ki?

4. Pytam po raz kolejny...Czy ktoś wie jakie nietypowe elementy mogą jeszcze nie pasować przy takim swapie? poza zawieszeniem i pompkami paliwa...?

Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc... ułatwiło by mi to życie bo wiedziałbym co mam dostarczyć mechanikowi który mi ten silnik przerzuci...

: śr cze 21, 2006 00:14
autor: olozwirski
tirsone pisze:Pytam po raz kolejny...Czy ktoś wie jakie nietypowe elementy mogą jeszcze nie pasować przy takim swapie? poza zawieszeniem i pompkami paliwa...?
Kolektor wydechowy i portki

: śr cze 21, 2006 12:58
autor: tirsone
... no widzę, że temat trudny jest...:/ ...

Czy to oznacza,że mając kolektor i portki resztę mogę mieć od PN-ki?

.... :crazy:

: śr cze 21, 2006 13:21
autor: Borys
tirsone pisze:... no widzę, że temat trudny jest...:/ ...

Czy to oznacza,że mając kolektor i portki resztę mogę mieć od PN-ki?

.... :crazy:
moze napisz od poczatku, i po kolei
co juz masz na jakim etapie jestes, silnik wyjety? KR wsadzony?

bo z tego co czytam to nie masz zielonego pojecia co robic :otepienie:

: śr cze 21, 2006 16:58
autor: tirsone
Więc tak....nie wiem czy na moje pytania nie da się odpowiedzieć bez opowiadania wszystkiego ale niech będzie powiem co i jak...

Więc mam kupiony silnik PL ze skrzynią, alternatorem, kolektorem wydechowym i dolotowym, fitr powietrza... mam do tego komputer.. wszystkiem przewody elektryczne... bak i zewnętrzną pompę paliwa...całe przednie zawieszenie bez amortyzatorów i sprężyn...

Obecnie mam silnik PN w swoim golfie i mam zamiar oddać go do mechanika aby ten za około 400 zeta zrobił mi swap....

Stąd moje pytania... bo teraz nie wiem czy można zostawić kolektor i ewentualnie co jeszcze muszę dokupić.... zapytałem także o licznik i resztę wydechu bo też nie wiem czy muszę to wymienia....btw..licznik mam na 1 wtyk a wiazka od PL-ki jest na 2...

Byłbym bardzo w dzięczny za sugestie i oferty (części)...

Jeśli dalej to jest niejasne to już nie wiem co napisać...

: śr cze 21, 2006 22:33
autor: Borys
tirsone pisze:Więc tak....nie wiem czy na moje pytania nie da się odpowiedzieć bez opowiadania wszystkiego ale niech będzie powiem co i jak...

Więc mam kupiony silnik PL ze skrzynią, alternatorem, kolektorem wydechowym i dolotowym, fitr powietrza... mam do tego komputer.. wszystkiem przewody elektryczne... bak i zewnętrzną pompę paliwa...całe przednie zawieszenie bez amortyzatorów i sprężyn...

Obecnie mam silnik PN w swoim golfie i mam zamiar oddać go do mechanika aby ten za około 400 zeta zrobił mi swap....

Stąd moje pytania... bo teraz nie wiem czy można zostawić kolektor i ewentualnie co jeszcze muszę dokupić.... zapytałem także o licznik i resztę wydechu bo też nie wiem czy muszę to wymienia....btw..licznik mam na 1 wtyk a wiazka od PL-ki jest na 2...

Byłbym bardzo w dzięczny za sugestie i oferty (części)...

Jeśli dalej to jest niejasne to już nie wiem co napisać...
no to teraz troche rozjaśniles sytuację
jak masz chwile to daj na gg to pogadamy wyjasnie co i jak