ABF Swap mk2 :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ABF Swap mk2 :)
Witam,szukałem lecz nie znalazłem tego tematu. Nie dawno zrobiłem swap do golfa 2 silnik abf 16v od golfa 3 . I mam mały problem a wiec jadąc na małym gazie golf bardzo zrywnie przyspiesza gdy nacisnę bardziej gaz cos zaczyna go chamowaci tak jakby coś blokowało praktycznie do odcinki strasznie powoli się rozpędza nie mam pojęcia co to może być. Proszę o pomoc
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
ABF Swap mk2 :)
Może być wszystko ale trzeba zacząć od pompy paliwa i sprawdzenia czy rozrząd dobrze poskladany.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: ABF Swap mk2 :)
Pompa jest nowa bije 3 bary chyba raczej nie to popatrzę na rozrząd i zobaczymy.
- Andrzej32
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
- Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
- Kontakt:
Re: ABF Swap mk2 :)
Pytanie czy pod obciążeniem też ma dobre cisnienie. Vag też sie prosiBandiT28 pisze:Pompa jest nowa bije 3 bary chyba raczej nie to popatrzę na rozrząd i zobaczymy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684
ABF Swap mk2 :)
to wiesz gdzie jest przyczyna twoich problemów, załóż przekaźnik i ciesz się jazdąBandiT28 pisze:A jeśli nie mam tych przekaźników to co w związku z tym ?
ABF Swap mk2 :)
wszystko jest okey oprócz paru mankamentów wadą okazał się nie podpięty czujnik temperatury powietrza ;p teraz mam problem z pompą przy przekręceniu stacyjki nie załącza się jak to powinna robić i potem mam problem z odpaleniem muszę podpiąć na krótko pompę i w tedy zapale macie jakieś pomysły...?
ABF Swap mk2 :)
Witam posiadam VW golf Mk2 1.3 wtrysk jednak chciał bym zmienić silnik na 2.0 gti z Mk3. Więc moje pytanie to czy silnik z mk3 będzie pasował i co będzie jeszcze potrzebne do przekładki. jak z zawieszeniem ? i elektrykom ? Z jakie koszta mniej więcej mnie wyjdą ? Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Jeśli macie gdzieś opis dokładny takiej operacji to proszę o link. Każda ważna informacja mi się przyda do tej operacji
Sory że zmieniam temat ale potrzebna mi pomoc i wasze opinie
Z góry Dziękuje
Sory że zmieniam temat ale potrzebna mi pomoc i wasze opinie
Z góry Dziękuje
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
ABF Swap mk2 :)
paluch - nie wiemy co to jest silnik 2.0 GTI, bo silników 2.0 w golfach 3 to było przynajmniej kilka rodzajów (od podstawowej roznicy 8v i 16v należy zacząć). Zacznij od uzywania szukajki i czytania forum, naprawdę znajdziesz tam wyczerpujące odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości