Strona 1 z 1

Mocne 2.0 2e do kjs

: pn wrz 23, 2013 22:56
autor: daro46
potrzebna wiedza na temat głowic 8v ,a mianowicie czy głowica z mk1gti będzie miała największe zawory i największy stopień sprężania na niej uzyskam z dostępnych na rynku ? Po 2 będę potrzebował kogoś kto się podejmie napisania programu i wyhamowaniu tege czy ktoś na Podkarpaciu lub okolicach to by ogarną i nie wziął worka pieniędzy . I jeszcze jedno pytanie jakim wałkiem to rozrządzać ? Z góry odpowiem na pytania : nie ,nie będzie lepiej wsadzić jakiejkolwiek jednostki 16v ponieważ potrzebny jest zapas Nm na dole auto typowe pod kjs

Mocne 2.0 2e do kjs

: czw wrz 26, 2013 09:23
autor: opornick
poszukaj glowice z ABA czyli 2.0 8v wersja usa, kanaly ssace z przodu
do tego walek robisz w rewarze albo u swiatka
do tego wkaldasz 4 gazniki lub 4 przepustnice z moto
i jesli przepustnice to program ci ogarnie Toffic z podkarpacia (krosno)
w moim temacie mozesz zobaczyc jakie efekty jego prac sa :)

albo zamiast 4 przepustnic dajesz kolektor z ABA albo golfa IV 2.0 i strojenie u Toffica

Mocne 2.0 2e do kjs

: czw wrz 26, 2013 14:02
autor: daro46
wałki od świątka się nie nadają do niczego bo się ścierają :D zasilanie zostanie wtrysk z 2e, teraz tylko szukam info na temat głowic , która ma największe zawory,

Mocne 2.0 2e do kjs

: czw wrz 26, 2013 15:59
autor: opornick
legendy o swiatku dalej zywe :)

glowica ABA

Mocne 2.0 2e do kjs

: sob paź 05, 2013 17:09
autor: slonek69
po pierwsze nie głowica z ABA tylko z mk4 razem z kolektorem wydechowym.po drugie możesz dać do tego wszystkiego zarządzanie z 2E,co do wałków masz w Krakowie Rewar.

z własnego doświadczenia powiem nie pchaj się w 2E, ADY, czy inne 2.0 8V, bierz 16v albo na blok 9A wrzucaj głowicę z 20V będzie jeszcze lepiej oddychało. KJS jest o tyle fajny że nie ma ograniczeń co do silników :bigok: