Strona 1 z 3

silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2

: wt cze 13, 2006 14:52
autor: Martulk@
jak wyżej..nie wiem czy cos bede zmieniac..bo mysle o zmianie samochodu..ale sugestie mile widziane ( dodam tylko ze mam gaznik a nie wtrysk) :pub:

: wt cze 13, 2006 20:50
autor: Apsik
Martulk@ pisze:bo mysle o zmianie samochodu
To dobra myśl bo z 1.8 na gaźniku niewiele wyczarujesz

PS. Powiedz ewentualnie na co chesz zmienic to gaźnikowe MK2

: wt cze 13, 2006 20:55
autor: m3tal
ja bym zmienił na G60 :-)

: wt cze 13, 2006 20:56
autor: Martulk@
Apsik pisze:PS. Powiedz ewentualnie na co chesz zmienic to gaźnikowe MK2
no to oczywiste ze na vw..chyba mk3..ale zobaczymy.. :bigok:

: wt cze 13, 2006 21:02
autor: m3tal
no w sumie mk3 też może być.... najlepiej 2.9 VR6 Syncro :-) a tak serio - jak już bierzesz mk3 , to nie bierz w żadnej wersji poniżej GT. a najlepiej GTI z ABF-em pod maską...

: wt cze 13, 2006 21:10
autor: djtom
ABF :satan:

: wt cze 13, 2006 21:17
autor: m3tal
hehe... ja osobiście jestem maniakiem KR-a, ale różnica między KR-em a ABF-em jest tak jak między mk2 a mk3 :-) i mk3 i ABF są spoko :-)

[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej :-)

: śr cze 14, 2006 08:23
autor: Borys
m3tal pisze: [ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej :-)

ja przerzucałem digifanta do RPka i jakos doktoratu nie mam
:grin:

Re: silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2

: śr cze 14, 2006 08:35
autor: Katherina
Martulk@ pisze:jak wyżej..nie wiem czy cos bede zmieniac..bo mysle o zmianie samochodu..ale sugestie mile widziane ( dodam tylko ze mam gaznik a nie wtrysk) :pub:
no widzę że jednak myślisz o zmianie auta a nie o swapie :chytry:
mk3 i to w dieselku :hmm:
pozdro



hmm doszły mnie słuchy że twoje auto już po swapie, to czego ty chcesz :hehe:

: czw cze 15, 2006 22:07
autor: cosar33racer
ze zwykłego 1.8 na gazniku mozna łatwo zrobic 1.8 na jednopunkcie a dalej z takiego cudaka da wycisnac 120KM... jak ktos niewierzy to zaprasz do łodzi chetnie pokaze moje 115KM... brakuje 5 bo stozek jest w drodze :D:D:D

: czw cze 15, 2006 23:07
autor: stary
jakby sie tak łatwo dało wycisnac z 1.8 120 kM to by to ludzie robili ,wiec napisz lepiej o jakie przerobki ci chodzi bo jak juz da sie to zrobic to jest to niestety kosztowne.

: czw cze 15, 2006 23:50
autor: djtom
cosar33racer, pokaż wykres z hamo to uwierzymy... w niemozliwe... :panna:

: pt cze 16, 2006 00:03
autor: Polgi
m3tal pisze:ja bym zmienił na G60
dokładnie niezapomniane wrażenia i dysponuje dobrym potencjałem ;)
jak cos to PG gdzies jakis lezy u nas lezy tylko G trzeba niestety dokupic :(

: pt cze 16, 2006 07:27
autor: cosar33racer
no wiec polerowane kanały dolotowe... stozek albo lepiej łapacz powietrza z filtrem ('la rajstopa babci)... sportowe kolo zamahowe... i operacja układu zasilania - ale tego sam za chol**e sam bym niezrobił... mozna tez sobie pogrzebac z korbowodami i tłolkami - ale mialo tanim kosztem, wiec proponuje opuszczenie glowicy o dziesiate czesci milimetra (chyba sie to planowanie nazywa ale niewiem) ...mozna takze wyczesac glowice 1.8 z golfa 1 to tez daje lepszy efekt a cena jak to na złomie... wydech to wiadomo ze przelotowy + strumienica(i te 2 rzeczy nalezy dopasowac jak najlepiej i w koncowej fazie przerobki)... tzn ja niemam tych 120KM ze swojego ale znajomy ma... ja mam tylko 114 na shellu 99+ z octanbusterem.... jak cos to pisac.. chetnie odpowiem


pozdro

[ Dodano: 16 Cze 2006 07:34 ]
....mozna oczywiscie zalozyc TURBO... ale koszt takiego turbo to 400zl i niewidomo czy prosty wirnik bedzie (bo nowe to chyba niemusze tłumaczyc ile kosztuje) co idzie za turbo - intercooler no i 30% mocy wiecej, wiec z 90 robi sie 120... ale 30% to jak nam warsztat renomowany zakłada, bo znajomy sam zakładał i było tylko ciutke lepiej...


...a nowe turbo to 1200-3000zł - tańsza turbina... intercooler samemu mozna zalozyc w 2 godziny (dorwac gdzies te duzą puche i polecam power rury z allegro z łacznikami) ...kolektor to wtedy jednak trzeba przerobic całkowicie niestety i to jest zadanie dla warsztatu ....


ale chyba silnik 2.0 dohc taniej wyjdzie wiec polecam na razie ten pierwszy sposob

[ Dodano: 16 Cze 2006 07:36 ]
a wykres z hamowni to zamieszcze jak tylko bedzie... ale napewno 110KM sie wyciągnie z 1.8... przy małym nakładzie finansowym :pub: