silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2
jak wyżej..nie wiem czy cos bede zmieniac..bo mysle o zmianie samochodu..ale sugestie mile widziane ( dodam tylko ze mam gaznik a nie wtrysk)
ja bym zmienił na G60
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
no w sumie mk3 też może być.... najlepiej 2.9 VR6 Syncro a tak serio - jak już bierzesz mk3 , to nie bierz w żadnej wersji poniżej GT. a najlepiej GTI z ABF-em pod maską...
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
hehe... ja osobiście jestem maniakiem KR-a, ale różnica między KR-em a ABF-em jest tak jak między mk2 a mk3 i mk3 i ABF są spoko
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
m3tal pisze: [ Dodano: Wto Cze 13, 2006 21:20 ]
a co do samej przeróbki gaźnikowego 1.8 - gdzieś widziałem opracowanie, jak przerobić tąjednostkę na wtrysk Digifant... ale nie pamiętam gdzie to było.... poza tym - to raczej mało opłacalne, czasochłonne, no i trzeba było do tego mieć chyba co najmniej doktorat z mechaniki samochodowej
ja przerzucałem digifanta do RPka i jakos doktoratu nie mam
www.vrservice.pl
Re: silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2
no widzę że jednak myślisz o zmianie auta a nie o swapieMartulk@ pisze:jak wyżej..nie wiem czy cos bede zmieniac..bo mysle o zmianie samochodu..ale sugestie mile widziane ( dodam tylko ze mam gaznik a nie wtrysk)
mk3 i to w dieselku
pozdro
hmm doszły mnie słuchy że twoje auto już po swapie, to czego ty chcesz
www.vwpolo-squad.pl
190KM/395Nm
by Aligator Master's Tuning
190KM/395Nm
by Aligator Master's Tuning
jakby sie tak łatwo dało wycisnac z 1.8 120 kM to by to ludzie robili ,wiec napisz lepiej o jakie przerobki ci chodzi bo jak juz da sie to zrobic to jest to niestety kosztowne.
>>>>>White GL by Stary<<<<
no wiec polerowane kanały dolotowe... stozek albo lepiej łapacz powietrza z filtrem ('la rajstopa babci)... sportowe kolo zamahowe... i operacja układu zasilania - ale tego sam za chol**e sam bym niezrobił... mozna tez sobie pogrzebac z korbowodami i tłolkami - ale mialo tanim kosztem, wiec proponuje opuszczenie glowicy o dziesiate czesci milimetra (chyba sie to planowanie nazywa ale niewiem) ...mozna takze wyczesac glowice 1.8 z golfa 1 to tez daje lepszy efekt a cena jak to na złomie... wydech to wiadomo ze przelotowy + strumienica(i te 2 rzeczy nalezy dopasowac jak najlepiej i w koncowej fazie przerobki)... tzn ja niemam tych 120KM ze swojego ale znajomy ma... ja mam tylko 114 na shellu 99+ z octanbusterem.... jak cos to pisac.. chetnie odpowiem
pozdro
[ Dodano: 16 Cze 2006 07:34 ]
....mozna oczywiscie zalozyc TURBO... ale koszt takiego turbo to 400zl i niewidomo czy prosty wirnik bedzie (bo nowe to chyba niemusze tłumaczyc ile kosztuje) co idzie za turbo - intercooler no i 30% mocy wiecej, wiec z 90 robi sie 120... ale 30% to jak nam warsztat renomowany zakłada, bo znajomy sam zakładał i było tylko ciutke lepiej...
...a nowe turbo to 1200-3000zł - tańsza turbina... intercooler samemu mozna zalozyc w 2 godziny (dorwac gdzies te duzą puche i polecam power rury z allegro z łacznikami) ...kolektor to wtedy jednak trzeba przerobic całkowicie niestety i to jest zadanie dla warsztatu ....
ale chyba silnik 2.0 dohc taniej wyjdzie wiec polecam na razie ten pierwszy sposob
[ Dodano: 16 Cze 2006 07:36 ]
a wykres z hamowni to zamieszcze jak tylko bedzie... ale napewno 110KM sie wyciągnie z 1.8... przy małym nakładzie finansowym
pozdro
[ Dodano: 16 Cze 2006 07:34 ]
....mozna oczywiscie zalozyc TURBO... ale koszt takiego turbo to 400zl i niewidomo czy prosty wirnik bedzie (bo nowe to chyba niemusze tłumaczyc ile kosztuje) co idzie za turbo - intercooler no i 30% mocy wiecej, wiec z 90 robi sie 120... ale 30% to jak nam warsztat renomowany zakłada, bo znajomy sam zakładał i było tylko ciutke lepiej...
...a nowe turbo to 1200-3000zł - tańsza turbina... intercooler samemu mozna zalozyc w 2 godziny (dorwac gdzies te duzą puche i polecam power rury z allegro z łacznikami) ...kolektor to wtedy jednak trzeba przerobic całkowicie niestety i to jest zadanie dla warsztatu ....
ale chyba silnik 2.0 dohc taniej wyjdzie wiec polecam na razie ten pierwszy sposob
[ Dodano: 16 Cze 2006 07:36 ]
a wykres z hamowni to zamieszcze jak tylko bedzie... ale napewno 110KM sie wyciągnie z 1.8... przy małym nakładzie finansowym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości