SWAP z NZ >> RV(PF)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP z NZ >> RV(PF)
Siema. przybieram sie do przekladki silnika z 1.3 nz na 1.8 rv. O ile mechanicznie wszystko ogarniam, to wchodzac z kwestie elektryki to zaczynam powątpiewac w swoje mozliwosci i umiejetnosci z tąd pytanie moje jest nastepujace. Wyciagnalem z z dawcy instalacje silnika (kostka przeplywomierza, dolotu, halla, stukowego, krocca wody itd.. opisalem sobie wszystko gdzie co bylo). Problem pojawil sie gdy zauwazylem ze czesc z przewodow takich jak czujnik cisnienia oleju temp wody od cerwki i czegos tam jeszcze wchodzi do kabiny. Wszystko bylo by proste zeby nie fakt ze razem z tymi wtykami w jednej wiazce ida przewody swiatel itp.... Moze mi ktos powiedziec jak do tego podejsc na spokojnie zeby nie narobic sobie wiecej problemow niz jest? aha i jeszcze 2 pytania w dawcy byl zalozony gaz, ktory oczywiscie *#cenzura#* sonda lambda teraz jest lużna ;/ tzn mam wolna wtyczke ktora ma 2 brazowe przewody nie podlaczone nigdzie gdzie to powinno byc wpiete? i 2 obok wtryskiwaczy jset jakis termistor czy cos takiego wchodzi do niego jeden przewod tez do niczego nie podlaczony PROSZE O POMOC CHŁOPAKI I DZIEWCZYNY KAZDA SENSOWNA ODPOWIEDZ BEDZIE NAGRODZONA !!
MOJE MK2 viewtopic.php?f=87&t=470754
SWAP z NZ >> RV(PF)
pojawil sie kolejny problem przy swapie. stary silnik wypad z budy i prawie wskoczyl nowy. prawie bo nie moge dopasowac go na poduszkach! czy ława jest inna ? probowalem juz na rozne sposoby i
MOJE MK2 viewtopic.php?f=87&t=470754
SWAP z NZ >> RV(PF)
zrobiłęm u siebie identyczny swap, silnik pasuje w poduszki ale też miałęm problem z ustawieniem go, dwie tylne załapałem a z przednią była zabawa co do wiązki to jest troche zabawy, nie obyło się bez lutowania bo ilość przewodów we wtyczce przy kompie nie była taka sama jak ilość przewodów we wtyczce wiązki wnętrza... te dwa brązowe przewody to są zakończone konektorami oczkowymi?
PS. do wnętrza nic nie ciągniesz, chyba dawca miał mfa to nie wiem wtedy
PS. do wnętrza nic nie ciągniesz, chyba dawca miał mfa to nie wiem wtedy
Golf -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578468" onclick="window.open(this.href);return false;
SWAP z NZ >> RV(PF)
wojtek646 te brazowe sa zakonczone oczkiem, ja przykrecilem to do kolektora ssacego. wszystko siedzi juz na miejscu i mam wszystko podpasowane tak samo jak Ty przykkrecilem tylne poduszki a co do przedniej to trzeba bylo uzyc presfazji . pierwsze wrazenie po przesiadce z 1.3 "K^$%@ jak to idzie !!" . tylko mam problem z obrotami. raz trzyma rowno 900 powiedzmy a taz waha sie od 250-1000 i przy tym miga kontrolka oleju ;/ nie wiem co to moze byc jak sie jedzie to tego nie ma, ale wystarczy ze wyrzuce na jałowy i zaczyna skakac ;/ wymienilem czujnik na obudowie filtra oleju i dalej to samo. na bank jest to zwiazane z cisnieniem oleju... aha i dodam jeszcze ze przy rownych obrotach wciskajac hamulec w tzw "pi@#de" i trzymajac chwile obroty tez zaczynaja troche falowac i kontrolka potrafi mrygnac. Prosze o pomoc w tej kwestii, chyba to niewiele a mi ułatwi zycie
MOJE MK2 viewtopic.php?f=87&t=470754
SWAP z NZ >> RV(PF)
z obrotami mam coś podobnego po podpięciu sondy lambda, jak ją odepne jest git z tym że teraz ma tak że jak jest zimny to trzyma wysokie obroty (2500-3000k rpm...), jak ciepły to ok
te brązowe ja mam podpięte pod pokrywe zaworów, ale to bez znaczenia
dobrze podpiąłeś czujniki te od cieśnienia oleju, może zamieniłeś? na pokrywe filtra oleju idzie żółty przewód
te brązowe ja mam podpięte pod pokrywe zaworów, ale to bez znaczenia
dobrze podpiąłeś czujniki te od cieśnienia oleju, może zamieniłeś? na pokrywe filtra oleju idzie żółty przewód
Golf -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578468" onclick="window.open(this.href);return false;
SWAP z NZ >> RV(PF)
o taką lewizne prosze mnie nie podejrzewać.. jestem elektrykiemwojtek646 pisze:dobrze podpiąłeś czujniki te od cieśnienia oleju, może zamieniłeś? na pokrywe filtra oleju idzie żółty przewód
A co do lambdy to od sondy ida u mnie 3 przewody. sygnal (czarny) i 2 białe grzałka. masa jak sie domyslam idzie z kolektora, ale jest jedna dziwna rzecz, u mnie od strony silnika do kostki sondy ida tylko 2 przewody... jeden to odczyt do Digi a 2 to + po odpaleniu silnika na grzałke ? jezeli tak to jak ma byc podlaczona grzałka.. skoro jeden przewod zostaje wolny w kostce ??
MOJE MK2 viewtopic.php?f=87&t=470754
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości