golf 3 AGG 2.0 115KM 8v
: sob kwie 13, 2013 16:59
czy da rade coś więcej wycisnąć z tego silnika niż 115 KM ??
to i tak taniej, niż zrobienie porządnie silnika AGG żeby miał te 150 konikwadrat224 pisze:znając życie na ABF 150KM ale silnik z 2500tys i swap z 1500zł
zeby wyszlo 150km to chyba tylko turbo?rysiektr pisze:to i tak taniej, niż zrobienie porządnie silnika AGG żeby miał te 150 konikwadrat224 pisze:znając życie na ABF 150KM ale silnik z 2500tys i swap z 1500zł
nie koniecznie, ale trzeba dotknąć praktycznie wszystkiego, dolot, wydech głowica, wałek, zamach itd. strojenie... nasi zachodni sąsiedzi wyciągają z tego silnika 150 koni, ale to sztuka dla sztuki, bo raz, że wychodzi sporo drożej niż swap a 2 mamy wysilony silnik gdzie w N/A osiągnęliśmy już raczej górną granicę i bez turbo wyżej nie pójdziesz. A ABF ma w serii te 150, czy nawet kilka koni więcej jak jest zdrowy i jest bardziej podatny na mody.radek108 pisze:zeby wyszlo 150km to chyba tylko turbo?
no ja tam bym takim wysilonym nie chcial jezdzic wolalbym swap zrobic wyszlo by moze tyle samo nawet gdybym mial drobny remont tego silnika zrobic typu uszczelnienie z wymiana gumek zaworowych pierscieni i panewek ale autor tematu chcial ten silnik krecic a nie oszukujac sie sa ludzie ktorzy nie maja co z kasa robicrysiektr pisze:nie koniecznie, ale trzeba dotknąć praktycznie wszystkiego, dolot, wydech głowica, wałek, zamach itd. strojenie... nasi zachodni sąsiedzi wyciągają z tego silnika 150 koni, ale to sztuka dla sztuki, bo raz, że wychodzi sporo drożej niż swap a 2 mamy wysilony silnik gdzie w N/A osiągnęliśmy już raczej górną granicę i bez turbo wyżej nie pójdziesz. A ABF ma w serii te 150, czy nawet kilka koni więcej jak jest zdrowy i jest bardziej podatny na mody.radek108 pisze:zeby wyszlo 150km to chyba tylko turbo?