Strona 1 z 1

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: sob kwie 13, 2013 16:59
autor: kwadrat224
czy da rade coś więcej wycisnąć z tego silnika niż 115 KM ??

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: pn kwie 15, 2013 09:24
autor: radek108
:bylo: taniej wyjdzie swap

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: pn kwie 15, 2013 16:26
autor: kwadrat224
znając życie na ABF 150KM ale silnik z 2500tys i swap z 1500zł

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: śr kwie 17, 2013 17:59
autor: radek108
jesli chcesz cos robic z tym silnikiem to masz tego pelno na forum wystarczy poszukac ale to nie oplacalne
chyba ze montaz turbo oraz zakucie tego silnika

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: śr kwie 17, 2013 18:01
autor: radek108
jesli chcesz cos robic z tym silnikiem to masz tego pelno na forum wystarczy poszukac ale to nie oplacalne
chyba ze montaz turbo oraz zakucie tego silnika

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: pn kwie 22, 2013 23:58
autor: rysiektr
kwadrat224 pisze:znając życie na ABF 150KM ale silnik z 2500tys i swap z 1500zł
to i tak taniej, niż zrobienie porządnie silnika AGG żeby miał te 150 koni

Re: golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: wt kwie 23, 2013 10:33
autor: radek108
rysiektr pisze:
kwadrat224 pisze:znając życie na ABF 150KM ale silnik z 2500tys i swap z 1500zł
to i tak taniej, niż zrobienie porządnie silnika AGG żeby miał te 150 koni
zeby wyszlo 150km to chyba tylko turbo?
a po drugie ciekawe czy u autora tematu jest te 115 koni wiem jaka roznica byla u mnie przed a po remoncie silnika i nie mowie tu o zadnych przerobkach podnoszacych moc wiec najpierw poponuje sprawdzic auto na hamowni czy trzyma moc

golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: wt kwie 23, 2013 13:28
autor: rysiektr
radek108 pisze:zeby wyszlo 150km to chyba tylko turbo?
nie koniecznie, ale trzeba dotknąć praktycznie wszystkiego, dolot, wydech głowica, wałek, zamach itd. strojenie... nasi zachodni sąsiedzi wyciągają z tego silnika 150 koni, ale to sztuka dla sztuki, bo raz, że wychodzi sporo drożej niż swap a 2 mamy wysilony silnik gdzie w N/A osiągnęliśmy już raczej górną granicę i bez turbo wyżej nie pójdziesz. A ABF ma w serii te 150, czy nawet kilka koni więcej jak jest zdrowy i jest bardziej podatny na mody.

Re: golf 3 AGG 2.0 115KM 8v

: ndz kwie 28, 2013 10:29
autor: radek108
rysiektr pisze:
radek108 pisze:zeby wyszlo 150km to chyba tylko turbo?
nie koniecznie, ale trzeba dotknąć praktycznie wszystkiego, dolot, wydech głowica, wałek, zamach itd. strojenie... nasi zachodni sąsiedzi wyciągają z tego silnika 150 koni, ale to sztuka dla sztuki, bo raz, że wychodzi sporo drożej niż swap a 2 mamy wysilony silnik gdzie w N/A osiągnęliśmy już raczej górną granicę i bez turbo wyżej nie pójdziesz. A ABF ma w serii te 150, czy nawet kilka koni więcej jak jest zdrowy i jest bardziej podatny na mody.
no ja tam bym takim wysilonym nie chcial jezdzic wolalbym swap zrobic wyszlo by moze tyle samo nawet gdybym mial drobny remont tego silnika zrobic typu uszczelnienie z wymiana gumek zaworowych pierscieni i panewek ale autor tematu chcial ten silnik krecic a nie oszukujac sie sa ludzie ktorzy nie maja co z kasa robic :bigok:

tylko mnie ciekawi czy tak wysilona jednostka wytrzyma dlugo