Strona 1 z 1

mk2 1.8 gti 16V zatkany katalizator

: śr maja 31, 2006 01:59
autor: marcinxp
Mam chyba zatkany katalizator, temperatura w pare min idzie do 90 C i potem utrzymuje sie na tym poziomie. Auto wydaje mi sie ze na wyszych obrotach moglo by isc szybciej bo na poczatku auto ciagnie mocniej pozniej slabnie. Auto mam od niedawna i niewiem czy to normalne.
Co zrobic zalorzyc jakis uniwerasalny kat czy strumienice ?
Wiem ze strumienicy nie daja wiekszej mocy ale zalerzy mi na basowym pomruku.
Mysle tez o zmianie ostaniego tlumnika chociaz caly uklad byl niedawno wymieniony (3 tlumniki).
jaki tlumniczek bedzie dobry ? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=104933963 osobiscie lubie owale ale na tym forum sporo osob sobie go chwali.

: śr maja 31, 2006 06:33
autor: GTO
katalizatora to chyba już nie bedzie - odkreć i zobacz co z nim jest, tłumiki pozostaw seryjne, katalizator jeśli zapchany to usunąć , założyc drożny lub i nie.

ja tam chyba obstawiam jednak niedobór paliwa lub zła regulacja.

Re: mk2 1.8 gti 16V zatkany katalizator

: śr maja 31, 2006 12:16
autor: gtx
marcinxp pisze:Mam chyba zatkany katalizator, temperatura w pare min idzie do 90 C i potem utrzymuje sie na tym poziomie. Auto wydaje mi sie ze na wyszych obrotach moglo by isc szybciej bo na poczatku auto ciagnie mocniej pozniej slabnie. Auto mam od niedawna i niewiem czy to normalne.
Co zrobic zalorzyc jakis uniwerasalny kat czy strumienice ?
Wiem ze strumienicy nie daja wiekszej mocy ale zalerzy mi na basowym pomruku.
Mysle tez o zmianie ostaniego tlumnika chociaz caly uklad byl niedawno wymieniony (3 tlumniki).
jaki tlumniczek bedzie dobry ? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=104933963 osobiscie lubie owale ale na tym forum sporo osob sobie go chwali.
Odkrec kat. i zobacz czy jest zapchany, jak jest to wywal wszystko ze srodka i zaloz go spowrotem.