Strona 1 z 1

MK3 1,8 SWAP razem z LPG

: sob mar 02, 2013 09:23
autor: MarekŚ,
Witam
Posiadam w moim MK3 silnik 1,8 o mocy 90km... Zastanawiam się czy jest możliwość swapu 2.0Gti 16v 150km lub 1,8T 180km z MK4 lub ew. silnika VR6 ? Tzn. możliwość zawsze jest, tylko trzeba silnik + skrzynie + wiązki... i co jeszcze ?
I teraz takie dwa ważne pytania:
1. Czy silnik wejdzie bez problemu czy może trzeba będzie spawać nowe mocowania itp. ?
2. Mam w aucie założone LPG - czy tą instalację którą ja mam po swapie silnika można znowu podpiąć do nowego czy trzeba coś w niej wymieniać albo cuś w tym stylu ?

MK3 1,8 SWAP razem z LPG

: sob mar 02, 2013 13:07
autor: radek108
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=495218" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=334221" onclick="window.open(this.href);return false;
CO DO LPG TO NIE MOGE ZNALEZC ALE JAK DLUZEJ POSZUKASZ TO TEZ RACZEJ ZNAJDZIESZ JAK TO MOWIA SZUKANIE NIE BOLI A TEMATOW MASA A JAK NIE CHCESZ SAM TEGO ROBIC TO ZAPRASZAM CHETNIE ZROBIE ZA CB :bigok:

MK3 1,8 SWAP razem z LPG

: pn mar 04, 2013 18:56
autor: rysiektr
MarekŚ, pisze:Mam w aucie założone LPG - czy tą instalację którą ja mam po swapie silnika można znowu podpiąć do nowego czy trzeba coś w niej wymieniać albo cuś w tym stylu ?
ze starej instalacji zostanie tylko butla, reszta do zmiany

Co do swapu, to zależy co chcesz wkładać, każdy z wymienionych przez Ciebie silników jest inny.

MK3 1,8 SWAP razem z LPG

: wt mar 05, 2013 11:12
autor: MarekŚ,
Najbardziej mnie interesuje swap VR6 albo ewentualnie 1,8 z G60 o ile dostałbym gdzieś taki :)
Czyli tylko butla, a reszta do wymiany ? Wiem, że reduktor trzebaby wymienić bo mój jest do 100km..

MK3 1,8 SWAP razem z LPG

: wt mar 05, 2013 12:01
autor: rysiektr
VR6 wychodziło w mk3 więc jak kupisz rozbitego vr6 to przekładasz wszystko, silnik skrzynia, półosie, hamulce, wahacze, stabilizator, pompę paliwa, elektrykę pod maską itd. Jeśli chodzi o gaz to żeby nie zadusić vr6 najlepiej sekwencję. G60 nie lubi się z gazem i potrzebujesz ogarniętego gazownika co Ci zrobi instalację pod auto doładowane ale czy to długo pojeździ to nie wiem.
Licz się z tym, że ciężko jest znaleźć vr6 trzymającego serię analogicznie G60 - nikt nie kupował tych samochodów po to żeby jeździć 50km/h.