Strona 1 z 2

mk2 silnik 1.6 PN rok 1989 problem

: ndz maja 21, 2006 15:28
autor: Cienias
Mam problem otóż mój golf osiąga tylko 140km/h nie chcę się zbierać na trójce osiąga tylko 100km/h wygląda tak jak by go coś blokowało. Sprawdzałem ciśnienie na tłokach i jest ok 9-10 atmosfer. Myślełem że dostaje lewego powietrza przez gumę na której osadzony jest gaźnik (gaźnik 2EE) ale to też nie to. Został mi tylko układ elektroniczny który steruje gaźnikiem ale nie wiem jak się do niego zabrać. Bardzo proszę o pomoc co może boleć mojego Golfa

: ndz maja 21, 2006 17:18
autor: Czarnyonline
Chetnie dołacze sie do tematu, mam ten sam silnik - PN r.88, instalka LPG od roku, ogólny stan silnika wydaje mi się że jest niezły, zawory nie grają, obroty nie falują, jednak moc aut jest naprawde niska. Na LPG prędkośc maksymalna to ok 125-130, na beznzynie nie jest duzo lepiej, tylko szybciej przespiesza, ale V-max jest podobna.
Ma moze ktos pojecie dlaczego tak jest? swiece sa ok, nie wiem tylko w jakim stanie jest ta guma pod gaznikiem, jak to sprawdzic???
pozdro
z góry dzieki za pomoc

: ndz maja 21, 2006 17:48
autor: evolution
Cienias pisze: Sprawdzałem ciśnienie na tłokach i jest ok 9-10 atmosfer
zrob zeby bylo 11- 12 i bedzie lepiej.. remont

: ndz maja 21, 2006 21:45
autor: mortas
Zaraz tam remont, mój ma ciśnienie też w tych granicach, 140 km/h osiąga na 3-cim biegu, tak 175-180 km/h(z wiatrem) max. Oczywiście tak pokazuje licznik, w rzeczywistości pewnie oszukuje ale tak się podbudowuję hehe!
Sprawdźcie najpierw katalizatory, czy aby nie pozapychane, ja swój wywaliłem całkiem.
Do tego oczywiście po kolei, świece, kable, filtr powietrza, warto sprawdzić lambdę i potencjometr przepustnicy.

: czw maja 25, 2006 21:17
autor: Cienias
A gdzie szukaćpotencjoner przepustnicy ??

: pt maja 26, 2006 00:36
autor: ppoll27
Tu masz - patrzac od strony błotnika pasażera - takie coś pod spodem krokowca - oporność wiesz jak sprawdzić - jeśli nie to daj znac napisze ci jutro-czyli dziś :)

: pt maja 26, 2006 08:22
autor: GUPETTO
Przepraszam, ale o co chodzi z ta opornoscia??
Dołaczam sie i ja majac PNke :hmm:

: pt maja 26, 2006 10:34
autor: ppoll27
zeby nie bylo ze pamietam - tez mam PN od niedawna :) na razie to wiem gdzie jest jaki czujnik i inny potencjometr lub silnik - zerknijcie tutaj

: pt maja 26, 2006 22:45
autor: marek orzech
mortas pisze:Sprawdźcie najpierw katalizatory, czy aby nie pozapychane, ja swój wywaliłem całkiem.
Do tego oczywiście po kolei, świece, kable, filtr powietrza, warto sprawdzić lambdę i potencjometr przepustnicy.
dokladnie
sprawdz kata(jak jest zapchany to wywal go i wstaw rure-naprawde zmiana na +) a potem zajrzyj w jakim stanie sa nastepne tlumiki
juz przez to przechodzilem
ostatnio tez jechal max 140 a teraz 165 lekko na gazie a mam RF

: sob maja 27, 2006 14:07
autor: Cienias
A ile musi wskazywać oporność?? I jak sprawdzić lambdę?? Bo jak odłanczam kabelek od lambdy to nic się nie dzieje. Jakie są objawy jak się lambda spierdzieli??

: czw cze 01, 2006 13:37
autor: ppoll27
Udalo sie cos zdzialac ??

: czw cze 01, 2006 23:48
autor: skuri
A sprzęgło czasem sie nie konczy?????

: pn lip 24, 2006 23:29
autor: InspBober
Moze to troche zbyt banalne ale moj kumpel mial w audi blokade pod pedalem gazu i nie dalo sie go wcisnac do oporu, 130km/h to był jego max

: śr lip 26, 2006 23:43
autor: ppoll27
eee to rzeczywiście zbyt banalne... z taką blokadą Legnica - Kraków można objechac PN w 3 h :satan: Sprawdź czy na 2, 3 możesz dojść do maksymalnych obrotów, jak nie to filtry: powietrze i paliwo + świece, kopułka, palec itp.