Strona 1 z 1

Przepustnica

: pn lis 12, 2012 14:46
autor: arturo936
Panowie powiedzcie mi czy po rozwierceniu przepustnicy na 42 mm trzeba inaczej ustawić potencjometr bo obroty mam za wysokie na benzynie i gazie. Silnik to 1,8 abs

Przepustnica

: wt lis 13, 2012 11:27
autor: toffic
trzeba i przestawić TPS i ruszyć soft w ECU

Przepustnica

: wt lis 13, 2012 13:07
autor: arturo936
soft na chwile obecną odpada, a jakie wartości ma mieć potencjometr?

Przepustnica

: wt lis 13, 2012 22:30
autor: arturo936
nikt nie potrafi odpowiedzieć ??

Przepustnica

: wt lis 13, 2012 23:33
autor: marol_10
A szczelna jest przepustnica tzn. klapka dobrze przylega do przepustnicy? Może za dużo zebrałeś materiału!!

Przepustnica

: śr lis 14, 2012 11:34
autor: arturo936
nie jest to może idealnie ale jest klapka w miarę szczelna. W klapce przepustnicy są 2 małe dziurki, ja mam troszkę większą, pewnie to jest przez to. Brak mi pomysłu

Przepustnica

: czw lis 15, 2012 11:45
autor: marol_10
Jak masz prześwity na klapkach to wiesz co źle zrobiłeś. Nawet niewielki prześwit będzie powodował wyższe obroty na jałowym. A te dziurki od czego są??

Przepustnica

: czw lis 15, 2012 16:49
autor: arturo936
W standardowej klapce są 2 maleńkie otwory by silnik nie gasł gdy przepustnica jest zamknięta. Czy zmieniając jakoś nastawy potencjometru da radę wolne obroty inaczej ustawić?

Przepustnica

: czw lis 15, 2012 18:28
autor: toffic
arturo936 pisze:Czy zmieniając jakoś nastawy potencjometru da radę wolne obroty inaczej ustawić?
Bez zmiany w oprogramowaniu=> NIE
Dlatego napisałem wyzej:
toffic pisze:trzeba i przestawić TPS i ruszyć soft w ECU

Przepustnica

: czw lis 15, 2012 23:11
autor: arturo936
Dobra postaram się przepustnice zrobić tak jak powinno. Dzięki temat do zamknięcia