Strona 1 z 1

sportowy wałek rozrządu

: ndz maja 14, 2006 08:40
autor: crazyX
potrzebuje do golfa 1 cabrio 1.8 1988r sportowy "ostry" wałek rozrządu.
Kupiłem cabrio które długo stało i teraz silnik wymaga zmiany wszystkich uszczelek więc przy okazji chcę podnieść mu moc turbine, chłodnice oleju i większość części już mam poszukuje wałka używanego lub nowego!!!!
POMOCY
:prayer:

: ndz maja 14, 2006 14:39
autor: GTO
turbuina z wałkiem to jakoś niebardzo pasuje do siebie, albo jedno albo drugie.

: ndz maja 14, 2006 17:10
autor: crazyX
Prawdo podobnie będzie to działać ale do końca niejestem pewny rozmawiałem z dwoma mechanikami którzy chyba wiedzą co mówią. A jak nie to mam dwa golfy jeden dostanie wałek a drugi turbo.
Najbardziej obawiam się wydechu będzie zrobiony z grubej pustej rury a na końcu będzie tłumik basowy będzie bardzo głośny a miśki już mnie nie lubią

: pn maja 15, 2006 00:50
autor: Apsik
A do czego służy tłumnik basowy?? No i dlaczego rura ma byc "gruba"??

: pn maja 15, 2006 16:52
autor: crazyX
Tłumik basowy wydaje fajny dźwięk wraz z paroma przeróbkami kolesie których wyprzedzasz myślą ze startujesz samolotem.
Gruba (o dużej średnicy) rura stawia gazą wylotowym (spalinom) mniejszy opór.
Można użyć tłumika motocyklowego.
Dzisiaj dostałem w prezencie prędkościomierz wyskalowany do 260KM/h
Szukam elektrycznych gadżetów do cabrio (szyby, lustra, dach)

: pn maja 15, 2006 18:16
autor: Michu-HST
A zwyklego walka nie mozna naostrzyc pod turbo powinno pomoc. Gruba rura i tlumik od motoru nie stawiaja oporu gazą jak sam napisales moze czip do k-jeta lepiej zalozyc a nie walek ostrzyc i magnetyzer koniecznie zasadz. A tak na powaznie to wez wymien te simeringi uszczelniacze i pierscienie tez pewnie zastane jak diabli jak mowisz ze stalo nagladnij panewki popraw kanaly w glowie oczysc zawory z gruzu sprawdz jak to bedzie latalo walek zawsze mozesz zmienic nawet na wloznym motorze. Piszesz dosyc nieskladnie nie napisales jaki konkretnie masz silnik ani nic. aha i pisze sie prędkościomierz :bigok:

: pn maja 15, 2006 20:37
autor: Apsik
crazyX pisze:Tłumik basowy wydaje fajny dźwięk wraz z paroma przeróbkami kolesie których wyprzedzasz myślą ze startujesz samolotem.
A po co mi to... ja mam zwykły tłumnik GTI który kończy pusty wydech, i auto brzmi jak WRC - mnie h.. obchodzi co myslą kolesie których wyprzedzam, ajk bym chciał żeby słyszeli samolot to bym chyba se cos takiego skonstruował.
crazyX pisze:Gruba (o dużej średnicy) rura stawia gazą wylotowym (spalinom) mniejszy opór.
...a widzisz gruba, a o dużej średnicy to jest RÓŻNICA bo mówi się o grubej ściance rury i tak zrozumiałem Twoją wypowiedź, ale OK o dużej średnicy niech jest
crazyX pisze:Można użyć tłumika motocyklowego.
Ech mnie tam nie jarają takie wynalazki ... wole rozwiązanai dla sportu.

: pn maja 15, 2006 22:29
autor: crazyX
W tej chwili ciężko mi powiedzieć, jaki mam dokładnie silnik oprócz tego, że jest to 1.8 l. ośmiu zaworowy.

Silnik najechane 265000 KM mam wszystkie papiery tego auta i poprzedni właściciel dokonał drobnych modyfikacji między innymi założył katalizator z sondą lambda musiał coś jeszcze dłubać, bo mam wydruki z hamowni i one wskazują 118 PS pojazd miał wtedy najechane 254120.
Brief mówi coś o zmianie silnika, ale nie jestem pewny dopiero oddałem go do tłumaczenia.

Na pewno wymienię w nim wszystkie uszczelki, pierścienie obniżę głowice wypoleruje doloty, dotrę zawory.

Chce uzyskać około 130 -150 PS golf jest lekki i choć nie jeździłem takim autem z dużą ponad 200 KM/h prędkościom sądzę, że będzie się niezbyt pewnie prowadził ponad 200 KM/h (jeździłem pasatem vr6 z 1992r powyżej 200 robił się wrażliwy na np. wiatr czy drobne nierówności nawierzchni), więc i tak nie sądzę żebym potrzebował więcej mocy.

W grę wchodzi jeszcze zmiana silnika na 1.9 tdi z mojego pasata świętej pamięci (pożycz samochód dziewczynie odda banana)

: pn maja 15, 2006 22:55
autor: Michu-HST
A pierwsze litery numerow co mowia niby sie znasz na autach a za ciezko ci spojzec na oznaczenia ??

: pn maja 15, 2006 23:47
autor: crazyX
Michu-HST pisze:pierwsze litery numerow
Trzeba mieć te numery a ja mam tylko nr nadwozia wvwzzz…..
Musze spojrzeć na silnik, ale na nim chyba też niema numeru.
Na pewno będzie w brief, a papiery dałem do tłumaczenia, mam tylko wydruk z hamowni w nim napisano abg-ab332 ale nie jestem do końca pewny czy to jest to.