sportowy wałek rozrządu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

crazyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 06:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

sportowy wałek rozrządu

Post autor: crazyX » ndz maja 14, 2006 08:40

potrzebuje do golfa 1 cabrio 1.8 1988r sportowy "ostry" wałek rozrządu.
Kupiłem cabrio które długo stało i teraz silnik wymaga zmiany wszystkich uszczelek więc przy okazji chcę podnieść mu moc turbine, chłodnice oleju i większość części już mam poszukuje wałka używanego lub nowego!!!!
POMOCY
:prayer:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz maja 14, 2006 14:39

turbuina z wałkiem to jakoś niebardzo pasuje do siebie, albo jedno albo drugie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

crazyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 06:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: crazyX » ndz maja 14, 2006 17:10

Prawdo podobnie będzie to działać ale do końca niejestem pewny rozmawiałem z dwoma mechanikami którzy chyba wiedzą co mówią. A jak nie to mam dwa golfy jeden dostanie wałek a drugi turbo.
Najbardziej obawiam się wydechu będzie zrobiony z grubej pustej rury a na końcu będzie tłumik basowy będzie bardzo głośny a miśki już mnie nie lubią



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn maja 15, 2006 00:50

A do czego służy tłumnik basowy?? No i dlaczego rura ma byc "gruba"??


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

crazyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 06:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: crazyX » pn maja 15, 2006 16:52

Tłumik basowy wydaje fajny dźwięk wraz z paroma przeróbkami kolesie których wyprzedzasz myślą ze startujesz samolotem.
Gruba (o dużej średnicy) rura stawia gazą wylotowym (spalinom) mniejszy opór.
Można użyć tłumika motocyklowego.
Dzisiaj dostałem w prezencie prędkościomierz wyskalowany do 260KM/h
Szukam elektrycznych gadżetów do cabrio (szyby, lustra, dach)
Ostatnio zmieniony pn maja 15, 2006 20:44 przez crazyX, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michu-HST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 20:56
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Michu-HST » pn maja 15, 2006 18:16

A zwyklego walka nie mozna naostrzyc pod turbo powinno pomoc. Gruba rura i tlumik od motoru nie stawiaja oporu gazą jak sam napisales moze czip do k-jeta lepiej zalozyc a nie walek ostrzyc i magnetyzer koniecznie zasadz. A tak na powaznie to wez wymien te simeringi uszczelniacze i pierscienie tez pewnie zastane jak diabli jak mowisz ze stalo nagladnij panewki popraw kanaly w glowie oczysc zawory z gruzu sprawdz jak to bedzie latalo walek zawsze mozesz zmienic nawet na wloznym motorze. Piszesz dosyc nieskladnie nie napisales jaki konkretnie masz silnik ani nic. aha i pisze sie prędkościomierz :bigok:


[b]AST-garage.com elektromechanika pojazdowa, car-audio, zabezpieczenia... [/b]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn maja 15, 2006 20:37

crazyX pisze:Tłumik basowy wydaje fajny dźwięk wraz z paroma przeróbkami kolesie których wyprzedzasz myślą ze startujesz samolotem.
A po co mi to... ja mam zwykły tłumnik GTI który kończy pusty wydech, i auto brzmi jak WRC - mnie h.. obchodzi co myslą kolesie których wyprzedzam, ajk bym chciał żeby słyszeli samolot to bym chyba se cos takiego skonstruował.
crazyX pisze:Gruba (o dużej średnicy) rura stawia gazą wylotowym (spalinom) mniejszy opór.
...a widzisz gruba, a o dużej średnicy to jest RÓŻNICA bo mówi się o grubej ściance rury i tak zrozumiałem Twoją wypowiedź, ale OK o dużej średnicy niech jest
crazyX pisze:Można użyć tłumika motocyklowego.
Ech mnie tam nie jarają takie wynalazki ... wole rozwiązanai dla sportu.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

crazyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 06:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: crazyX » pn maja 15, 2006 22:29

W tej chwili ciężko mi powiedzieć, jaki mam dokładnie silnik oprócz tego, że jest to 1.8 l. ośmiu zaworowy.

Silnik najechane 265000 KM mam wszystkie papiery tego auta i poprzedni właściciel dokonał drobnych modyfikacji między innymi założył katalizator z sondą lambda musiał coś jeszcze dłubać, bo mam wydruki z hamowni i one wskazują 118 PS pojazd miał wtedy najechane 254120.
Brief mówi coś o zmianie silnika, ale nie jestem pewny dopiero oddałem go do tłumaczenia.

Na pewno wymienię w nim wszystkie uszczelki, pierścienie obniżę głowice wypoleruje doloty, dotrę zawory.

Chce uzyskać około 130 -150 PS golf jest lekki i choć nie jeździłem takim autem z dużą ponad 200 KM/h prędkościom sądzę, że będzie się niezbyt pewnie prowadził ponad 200 KM/h (jeździłem pasatem vr6 z 1992r powyżej 200 robił się wrażliwy na np. wiatr czy drobne nierówności nawierzchni), więc i tak nie sądzę żebym potrzebował więcej mocy.

W grę wchodzi jeszcze zmiana silnika na 1.9 tdi z mojego pasata świętej pamięci (pożycz samochód dziewczynie odda banana)



Awatar użytkownika
Michu-HST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 20:56
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Michu-HST » pn maja 15, 2006 22:55

A pierwsze litery numerow co mowia niby sie znasz na autach a za ciezko ci spojzec na oznaczenia ??


[b]AST-garage.com elektromechanika pojazdowa, car-audio, zabezpieczenia... [/b]

crazyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 06:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: crazyX » pn maja 15, 2006 23:47

Michu-HST pisze:pierwsze litery numerow
Trzeba mieć te numery a ja mam tylko nr nadwozia wvwzzz…..
Musze spojrzeć na silnik, ale na nim chyba też niema numeru.
Na pewno będzie w brief, a papiery dałem do tłumaczenia, mam tylko wydruk z hamowni w nim napisano abg-ab332 ale nie jestem do końca pewny czy to jest to.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości