Strona 1 z 1

Piękny dzień na dyno day .... ABF na hamowni i małe pytanie

: sob maja 13, 2006 14:23
autor: tramall
Korzystając z okazji, że klub seata organizował dyno day w TTC postanowiłem się załapać i sprawdzić mojego golfa . Chciałem zweryfikować wynik z inercji z V-techu (też z krakowa) , wtedy wyszło 129KM i 150Nm. Dziś wynik był taki:
Obrazek

Przy okazji pytanko do ekspertów . Co powoduje takie falowanie widoczne na wykresie. Ludzie będący na miejscu stwierdzili że czujnik spalania stukowego lub zle zrobiona power rura. Auto poza wyciętym katem (przed wycięciem też falowało) to seria.

Ps. Ogólnie było parę fajnych wózków z grupy Vag:

Ibiza tdi (110 KM) wyszło prawie 120 , największy szok to nowa octawia 2.0 TDI 140KM wyszło ponad 150KM :hmm:. Oba auta chyba seria !!! Był też golf I z KR-em na digifancie i wychodziło coś koło 129 KM , ale ponoć są z nim jakieś problemy. Miały się jeszcze hamować Crx i pug 307 ale musiałem zmykać.

Ps . Bedzie pseudo reklama, ale V-tech (ich hamownia) SUXX !!!

: ndz maja 14, 2006 20:29
autor: Macior
Zmieniałeś filtry i oleje czy coś w silniku pomiędzy hamowaniami ???

: ndz maja 14, 2006 22:26
autor: GTO
to załamanie to w moim też było ale po chipie zostało wygładzone.

: pn maja 15, 2006 08:24
autor: cowboy
tramall pisze:Ibiza tdi (110 KM) wyszło prawie 120
kolega ccinekk tez w ibizie (AFN) miał w serii wiecej - 116km, cholera moze te AFN-y z 97-99 takie dobre były :)...

bede sie musiał zhamowac...

: pn maja 15, 2006 22:10
autor: szerszeniak
hamownia zawsze faworyzuje diesle ( silniki niskoobrotowe) a zanize honde (wysokoobrotowe) to nornalne i wszelkie lepsze wyniki to kwestja błędu

: pn maja 15, 2006 22:21
autor: cowboy
szerszeniak pisze:hamownia zawsze faworyzuje diesle
trasa weryfikuje wszystko...
moi znajomi jechali do Chorwacji
C5 kombi z silnikiem 2.0 HDI 136 w serii i Honda Accord kombi 2.0 155 kucy w serii no i na trasie w Austrii i Chorwacji przy wzniesieniach Hondziunia wymiękała...
dodam zdiwienie właściciela Hondy kiedy tankowali (predkość podrózna 160 km/h) - Honda miała pusty bak a w C5 jeszcze 20 L paliwa :)

diesel power :)

: wt maja 23, 2006 17:27
autor: colin
szerszeniak pisze:hamownia zawsze faworyzuje diesle ( silniki niskoobrotowe) a zanize honde (wysokoobrotowe) to nornalne i wszelkie lepsze wyniki to kwestja błędu
Szit!
Napisz mi kolego, ktore silniki sa pokazywane idealnie, albo na ile musze ustawic odcinke, zeby dobrze wyszlo?

Jak juz wtedy mowilem, radze sprawdzic auto na analizatorze spalin - jak pokaze ze jest zle, to kat do smieci i wlozyc rurke. Potem sprawdzic AFR i od razu wyeliminowac (mozliwosc awarii) czujnik spalania stukowego.

PS.
Dzindybry :)

: śr maja 24, 2006 10:56
autor: GTO
czesć COLIN
:bajer:

: śr maja 24, 2006 13:35
autor: tramall
Auto kata nie ma , wyniki z analizatora tez niby ok. A co do AFR to czy ktoś w Kraku ma sprzet do tego i sprawdzi to za uczciwe pieniądze czy lepiej od razu szukać gdzie indziej.

Jeszcze chyba padł mi czujnik temperatury (już trzeci) więc ECU też muszę sprawdzić.

Ps. Co do wyników z hamowni to myslę że są uczciwe, a honda.... nie od dziś wiadomo że fabryka lekko zawyża wyniki...

Pozdrawiam

: śr maja 24, 2006 19:06
autor: colin
Wiatm GTO :hehe:
tramall pisze:Auto kata nie ma , wyniki z analizatora tez niby ok. A co do AFR to czy ktoś w Kraku ma sprzet do tego i sprawdzi to za uczciwe pieniądze czy lepiej od razu szukać gdzie indziej.

Jeszcze chyba padł mi czujnik temperatury (już trzeci) więc ECU też muszę sprawdzić.

Ps. Co do wyników z hamowni to myslę że są uczciwe, a honda.... nie od dziś wiadomo że fabryka lekko zawyża wyniki...

Pozdrawiam
Ja mam - jak tylko chwile bede mial to sie dogadamy :)

A co do hondy to moze troche mniej wychodzi na hamowniach, ale to raczej chyba przez uroki produkcji wielkoseryjnej, a nie przez hamownie - bo jak bym przesunal odcinke np w KR do 8500 (i sie niec nie urwalo) to i tak by koni nie bylo :P Jakby skrzynie inna zalozyl - czy bardzo krotka czy dluga to hamownia konie te same pokaze. Nie ma co dywagowac tylko trzeba auta modyfikowac coby szybsze byly :)