wieksza moc dla mk4 GTI 1.8TURBO

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

wieksza moc dla mk4 GTI 1.8TURBO

Post autor: jackpot25 » czw kwie 27, 2006 05:54

jestem posiadaczem( przegladajacy czesto tematy i moje posty pewnie juz wiedza)
MK4 2003 GTI 1.8 TURBO,moc fabryczna 180HP,mam juz uklad wydechowy i cold air intake,
dosc dlugo przymiezam sie do zwiekszenia mocy tego nieduzego silnika,ale mam pewne watpliwosci co do konsekwencji i problemow ktore moga wystapic po modernizacjach, tz:
chcialbym wstawic chipa,wiekszy intercooler,wieksze turbo,zmjenic wtryski, co prawda nie jutro czy za tydzien,bo wiaze sie to oczywiscie z kosztami inwestycji,a bedzie to nie mala sumka.
czy zywotnosc silnika bedzie duzo krotsza,jakie inne podzespoly trzeba byloby jeszcze wymienic(pewnie sprzeglo i hamulce,skrzynia jest nowa,wymjeniona przy 30tys mil)
czy blowoff bedzie potrzebny i przydatny?
auto ma przejechane 36tys mil i jest w dobrym stanie technicznym(odpukac)
za porady i wszelkie odpowiedzi na ten temat z gory dziekuje
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw kwie 27, 2006 10:01

Na twoim miejscu nie czekałbym ani chwili.
Te auto ma potencjał który musi, poprostu musi zostać wykozystany. :bajer:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » pt kwie 28, 2006 06:42

ml2210 latwo powiedziec ale trudniej zrobic,sprawa kosztow takiej inwestycji,
a koszt to pewnie z 4tys$ + dodatkowe modyfikacje zeby wszystko gralo ze soba.
moglbym zrobic to jutro ale jednak cztery kola wlozone w auto to nie takie hop siup hehe a juz troszke dolozylem( sa fotki na forum,moze widziales,a jak nie to dzial - masz golfaIV,pochwal sie innym uzytkownika,strona 15 i17, fotki wstawione przez KOVENSa), zawsze zostaje mozliwosc zaltwienia platnosci za modyfikacje przez karte kredytowa ale to tez niedokona wygodne.
zreszta tez trzyma mnie to ze mniej wiecej a pewnie napewno hehe po nowym roku chce kupic r32
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt kwie 28, 2006 08:47

Powiem ci tak.
4 tys. w porównaniu do przyrostu mocy jakiego możesz się spodziewać to tyle co nic.
Silnik 1.8 T jest najbardziej wdzięcznym i najtańszym silnikiem do modyfikacji.
W żadnym innym za 4 tys. nie uzyskasz takich przyrostów jak w 1.8 T.
To moim zdaniem decyduje o wszystkim i przesądza sprawę.

Bierz pod uwagę ze niekturzy łądują w tuning mechaniczny 10-20 tys. i nigdy nie osiągną mocy jaką ty możesz uzyskać za 4. :bajer:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob kwie 29, 2006 14:08

jemu chodzilo o $-Dolary a nie PLN chyba :wink:



jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » śr maja 03, 2006 05:31

Krzylu,masz racje, chodzilo mi o $$$
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Post autor: Simon G4 » śr maja 03, 2006 23:05

Jak celujesz w moce do około 300 KM to musisz zainwestować te 4k$, jeżeli w więcej mocy to dorzuć drugie tyle albo i wiecej - mój golf miał 530 KM i kosztował mnie kupę kasy, bo dużo eksperymentowaliśmy a w US masz takie fajne rzeczy jak gotowe kity np z ATP - wychodzi dużo taniej niż u nas.



jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » czw maja 04, 2006 05:32

simon duza kasa chyba sie wstrzymam z tymi inwestycjami, jak bede go sprzedawal albo oddawal do dealera nikt mi tych kosztow nie zwroci
po nowym roku bedzie R32, tam sie dolozy jakis "wiatraczek" plus chip i bedzie niezle
napewno nie 530hp ale bedzie juz "ciekal"
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości