Weteran DX w MK 1 ???
: pt kwie 14, 2006 13:36
Koledzy w mym MK 1 mam silnik DX z dość dużym przebiegiem ( 380.000 km)
Wymieniałem panewki, pierścienie , głowicę tez naprawiałem(prowadnice ,zawory)
Silnik w dalszym ciągu jeździ, pali bez problemu ,ale czuje ze jest słabszy
Ciśnienie na ciepłym silniki to
Cylindry
1- 10.8 b.
2- 12.1b.
3- 12 b.
4- 12.3b.
Pomiar przeprowadzony około 5 miesięcy temu. Jest sens przy tym silniku przeprowadzać modernizację głowicy? Kanały dolotowe, średnice zaworów zwiekszać? może wałek rozrządu? Kogo Swiątek Tuning ,Piper cams (różnica w cenie okropna) jaki? Fast Road270 , Road rally 285
Czy zainwestować w inny blok ( jaki litery???) pomierzyć go i dopiero do innego bloku silnika z małym przebiegiem przeprowadzić modernizację głowicy DX 1.8 + wymianę wałka rozrządu.
Założenie dość szalone, ale mam sentyment do mojego MK 1
Wymieniałem panewki, pierścienie , głowicę tez naprawiałem(prowadnice ,zawory)
Silnik w dalszym ciągu jeździ, pali bez problemu ,ale czuje ze jest słabszy
Ciśnienie na ciepłym silniki to
Cylindry
1- 10.8 b.
2- 12.1b.
3- 12 b.
4- 12.3b.
Pomiar przeprowadzony około 5 miesięcy temu. Jest sens przy tym silniku przeprowadzać modernizację głowicy? Kanały dolotowe, średnice zaworów zwiekszać? może wałek rozrządu? Kogo Swiątek Tuning ,Piper cams (różnica w cenie okropna) jaki? Fast Road270 , Road rally 285
Czy zainwestować w inny blok ( jaki litery???) pomierzyć go i dopiero do innego bloku silnika z małym przebiegiem przeprowadzić modernizację głowicy DX 1.8 + wymianę wałka rozrządu.
Założenie dość szalone, ale mam sentyment do mojego MK 1