doradzcie coś
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
doradzcie coś
Witam jestem tu nowy. niedawno nabyłem golfa 3 VR6 możecie mi coś powiedzieć o tym aucie co w nim mozna zmodyfikować aby miał więcej koników. ostatnio założyłem sportowy tłumik końcowy lecz jego odgłos nie zadowala mnie do końca może macie jakieśrady to poprawić. Z góry dzieki
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
ja proponuje burczy puche wywalic bo taki wydech moze nawet zmulic vr-ka , jak juz chcesz robic wydech i tak robic aby burczal i poprawial dynamike to lepiej chyba zrobic przelotowy uklad wydechowy :] mozna kombinowac tez z dolotem , stozek np , lub chip , a najlepiej wszystko na raz :] najtanszy sposob na dodanie dynamiki to wybebeszenie z auta wszystkiego co zbedne gdybym mial drugie auto takie tylko do szybkiego smigania to zrobilbym na gola blache chetnie
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Jeśli chesz mieć wydech który naprawdę poprawi osiagi, to nie może to być jakaś prowizorka.
Zapomnij o strumiennicach, wycinaniu katalizatora i pierdzących tłumikach, magnetyzerach i cudownych świecach.
To pic na wodę dla laików i lamusów.
Nic sensownego nie zrobisz za 5 zł.
No chyba że zadowoli cię przyrost mocy na poziomie 2 KM.
Przy wydechu w silniku atmosferycznym podstawa to kolektor równoodległościoty 6-3-1 lub 6-2-1.
Do tego cały wydech o zwiekszonej średnicy, nie koniecznie przelotowy (to nie turbo).
Koszt wyliczonego kolektora i wydechu z nierdzewki to ponad 2.500zł.
Gdybyś dodał do tego, kolektor dolotowy i przepustnice z 2,9 ABV, szlif głowycy z poszezeniem kanałów,
gładki dolot ze stożkiem, dokładne spasowanie kolektorów z głowicą, plus strojenie elektroniki na hamowni,
to możesz liczyć na kilka ładnych kucyków, 200KM to realna wartość, ale bez 4-5 tyś nie podchodź.
No chyba że wykrzesasz z 8 patyków to wtedy można już bawić sie w Turbo.
Zapomnij o strumiennicach, wycinaniu katalizatora i pierdzących tłumikach, magnetyzerach i cudownych świecach.
To pic na wodę dla laików i lamusów.
Nic sensownego nie zrobisz za 5 zł.
No chyba że zadowoli cię przyrost mocy na poziomie 2 KM.
Przy wydechu w silniku atmosferycznym podstawa to kolektor równoodległościoty 6-3-1 lub 6-2-1.
Do tego cały wydech o zwiekszonej średnicy, nie koniecznie przelotowy (to nie turbo).
Koszt wyliczonego kolektora i wydechu z nierdzewki to ponad 2.500zł.
Gdybyś dodał do tego, kolektor dolotowy i przepustnice z 2,9 ABV, szlif głowycy z poszezeniem kanałów,
gładki dolot ze stożkiem, dokładne spasowanie kolektorów z głowicą, plus strojenie elektroniki na hamowni,
to możesz liczyć na kilka ładnych kucyków, 200KM to realna wartość, ale bez 4-5 tyś nie podchodź.
No chyba że wykrzesasz z 8 patyków to wtedy można już bawić sie w Turbo.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
narazie musze się na chamownie wybrać bo coś mi mówi że sie nie zbiera tak jak powinien 2 paki nim jechałem i to nawet luzem ale cos mi tu brakuje moze nie chodzi na wszystkie gary albo gdzies ta moc ulatuje hmm sam nie wiem wszyscy mówią że mam taką manie i świruje myśle ze na chasmowni mi powiedzą co i jak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości