Strona 1 z 1

Lancuszek rozrzadu w ABF-ie

: wt kwie 04, 2006 14:03
autor: Baster
Czy orientuje sie ktos moze po jakim przebiegu nalezy wymienic ten lancuszek ktorym polaczone sa walki rozrzadu ??moj abf-ik ma juz 155k przejechane i nie wiem czy juz pora na niego czy jeszcze dac sobie spokoj ??planuje wypolerowac kolektory ssace wiec moze odrazu do niego zajrzec

Re: Lancuszek rozrzadu w ABF-ie

: śr kwie 05, 2006 08:10
autor: Borys
Baster pisze:Czy orientuje sie ktos moze po jakim przebiegu nalezy wymienic ten lancuszek ktorym polaczone sa walki rozrzadu ??moj abf-ik ma juz 155k przejechane i nie wiem czy juz pora na niego czy jeszcze dac sobie spokoj ??planuje wypolerowac kolektory ssace wiec moze odrazu do niego zajrzec
cza sprawdzic czy ma luz czy nie, jak ma to do wymiany ale lepiej oryginał montowac

: śr kwie 05, 2006 08:13
autor: Baster
dzieki Borys :pub:

: śr kwie 19, 2006 21:55
autor: silent_rob
a jaki powinien miec luz ? :]

: śr kwie 19, 2006 22:35
autor: evolution
powinien byc napiety gora 2mm luzu przy mocniejszym naciskaniu

: sob kwie 22, 2006 09:49
autor: Orzel666
łańcuszki wytrzymują dwa razy większy przebieg bez bólu
niektórzy producenci zalecają wymianę dopiero przy remoncie silnika

: czw cze 08, 2006 20:43
autor: Baster
orginalny lancuszek....czyli jaki?? jakiej firmy i jaki koszt mniej wiecej...moze odrazu mi podpowiecie jak sie go wymienia ??

z gory dzieki:)

: pt cze 09, 2006 08:20
autor: Borys
Baster pisze:orginalny lancuszek....czyli jaki?? jakiej firmy i jaki koszt mniej wiecej...moze odrazu mi podpowiecie jak sie go wymienia ??

z gory dzieki:)
oryginał w ASO ok 200 zł zamiennik w Intercars mozna kupic za ok 50 zł

a zeby wymienic to trzeba wyjąć wałki rozrządu,

: pt cze 09, 2006 11:22
autor: GTO
do remontu moze i wytrzyma ale bedą takie luzy ze nastapi przesuniecie faz , ssacz bedzie chodzil jak bedzie chciał, luzów nie powinno bc prawie wcale, tylko minimalny, ostatnio wymieniałem łancuch w 9A i po załozeniu nowego ciezko wcisnac łancuch palcem zeby sie poddał w miejscu miedzy kołami walków.

p.s. polerowanie kolektorów jest nieopłacalne w tym przypadku i bardziej da komfort psychiczny jak jakies KM.

: pt cze 09, 2006 14:05
autor: Baster
Moze jakis dokladniejszy opis ??jak tego dokonac tzn wymiany??nigdy tego nie robilem....co chodzi o polerke to mi chodzilo o polerke na zwenatrz tylko zeby ladnie wygladaly:) a tak to spasuje tylko uszczelki dobrze